• AnnicaG

    Egen bröllopshemsida

    Hej alla bröllopsintresserade!

    Jag har funderat och funderat och vet fortfarande inte riktigt var vi ska göra vår bröllopshemsida! Självklart har jag kikat runt lite men man orkar ju inte riktigt testa alla direkt. Kan ni tipsa mig om ni använt någon av nedan sajter?

    Svenska sidor

    Här på BT
    www.varbrollopslista.se
    www.brollopsguiden.se
    www.alltombrollop.se

    Utländska

    www.projectwedding.com
    www.weebly.com
    www.theknot.com
    www.ewedding.com

  • Svar på tråden Egen bröllopshemsida
  • Yarrow

    Jag vill också slå ett slag för Project wedding. Den är lättanvänd och det blir väldigt fint!

    Kan tyvärr inte dela med mig av vår sida då där står en del kontaktinformation som vi inte vill ska komma ut så du får helt enkelt ta mitt ord för det :)

  • Irish Coffee

    Hej hej

    Vi haller pa att gora en hemsida och anvander oss av www.mywedding.com super latt att anvanda och det finns manga val mojligheter pa uteseende m.m

    LYCKA TILL

  • AnnicaG

    Tack för alla förslag!

    Hmm...tror det blir antingen www.varbrollopslista.se eller www.projectwedding.com

    VårBröllopslista.se har ju en oslagbar funktion för att skapa önskelistor, den är gratis och enkel samt inte så "plottrig"

    ProjectWedding har däremot en massa fina mallar och man har fler alternativ till flikar och kan därmed bygga en lite större bröllopshemsida.

    Vilket lyxproblem :)

    Tar jättegärna emot fler tips och länkar till era bröllopshemsidor!

  • Gnistra mera

    Hej,

    Vi har oxå startat en site på wedding announcer, men jag kan inte ladda upp bilder där. Funkar det för er?


    Plutten2010 skrev 2010-04-12 22:14:32 följande:
    Vi har från www.weddingannouncer.com, bl a för att vi ville ha lösenord på vår sida och det kan man på den.. =)
  • Plutten2010

    Svarade dig i din tråd precis.. =)

    Gnistra mera skrev 2010-04-15 22:27:32 följande:


    Hej,Vi har oxå startat en site på wedding announcer, men jag kan inte ladda upp bilder där. Funkar det för er?
Svar på tråden Egen bröllopshemsida