• FruTez

    Fikasugna göteborgsfruar slutar aldrig att tjöta! Tråd 16.

    Då var det dax för att öppna upp ännu en ny tråd!

  • Svar på tråden Fikasugna göteborgsfruar slutar aldrig att tjöta! Tråd 16.
  • Ab fab

    Så kul med jobbet- hoppas få en mer utförlig beskrivning av vad du skall göra- nyfiken!

  • FruTez

    Abbe: Tackar! Förresten, nu måste du ju tala om när det sänds!!!

    Bauti: Antar att du ska minimera dina tillgångar? *fniss* Jag kommer DEFINITIVT att göra det, för jag har växt ur alla bh kupor som finns att köpa i sverige. Hmm... lkanske ska flytta till USA och bli en big-mama?

  • Bauti

    Ja tuttarna skall bli hanterbara. Orkar inte att ha den tyngde som det innebär för ryggen. Jag har alltid (sedan 20 års ålder) sagt att jag skall förminska brösten när jag ammat klart.
    Om det blir en unge till så finns det andra llternativ än att amma.
    Har nu storlek 80K och när jag inte har mjölk kvar så kan jag tänka mig att dom ser ut som två tomma sackosäckar.
    Tänk bara att kunna ha kläder som sitter ok.
    *drömmer mig bort med fina cillisar*

  • Nibla

    Jag hade ju bomber när jag ammade och mina tuttar är som de var innan jag var gravid, tack och lov. Så inga taxöron här inte!

  • FruTez

    Bauti: Jag förstår PRECIS hur du känner! Och då har jag tyvärr ännu större bomber!! *blääää* Vi får gå och shoppa plastikkirurger ihop, hihi!

    Nibla: Gött!!

  • Bauti

    Nibla, taxöron lär det aldrig bli, mer likt en överkörd tax i så fall *s*.

    Tez, jag har redan kollat in en plastikdoktor. Frågan är om jag skall orka att dra det genom landstinget eller betala det själv. Vet att jag kan få det betalt pga ryggen. Men då måste man vänta och ligga på. Så vi får väll se. Men göras skall det.

  • FruTez

    Bauti: Jag har också tänkt samma, o jag orkar gå igenom hela vårdkedjan. Har hört att de brukar gå efter BMI och sånt och då är jag alldelles för tung... Du får tipsa mig mer om den doktorn imorgon!

  • Linum

    Jag lider med er, tjejer! Inte kul att ha sådana bomber, kan jag tänka mig. Jag är inte riktigt uppe i de storlekarna, men jag kan också tänkla mig en liten förminskning när man väl är klar med allt vad barn heter. Man ska ju leva också.


     


    Tezz: Varför skulle de gå efter BMI? Ryggproblem kan ju dyka upp hos vem som helst och varför skulle det vara mindre synd om någon som väger några kilo för mycket? Knäppt...


     


     

Svar på tråden Fikasugna göteborgsfruar slutar aldrig att tjöta! Tråd 16.