• FruTez

    Fikasugna göteborgsfruar slutar aldrig att tjöta! Tråd 16.

    Då var det dax för att öppna upp ännu en ny tråd!

  • Svar på tråden Fikasugna göteborgsfruar slutar aldrig att tjöta! Tråd 16.
  • FruTez

    Linum: Kul att höra lite om Siris födelse. Stort grattis åter igen till nya familjemedlemmen!!

  • Carma07

    Linum

    Håller med om att hon verkade ha väldigt bråttom ut. Kul att få läsa er berättelse och att allt gick bra. Och nu kom jag också ihåg de hårda och riviga toapapprena. Idiotiskt ställe ha sådana.

    Stort grattis ännu en gång och välkommen hem!

  • Carma07

    Tjenixen

    Hoppas alla har det bra i vårsolen. Det är hur underbart som helst!!

    I helgen har vi haft svärmor, svägerska och makens systerdotter på besök. De åkte hem igår till lilltjejens stora förtvivlan. Hon hittade en ny bästis i sin kusin och ville vara med henne hela tiden. Igår när de åkte ville hon inte säga hejdå utan bara grät.

    Idag är än så länge en toppendag och det känns som att livet och vardagen börjar ta form vilket känns väldigt skönt.

  • Linum

    Halloj!

    Om ni undrar över min bortavaro beror den inte på S. M har varit tvungen att ominstallera hela datorn och det tog lite längre tid än beräknat. S är en väldigt snäll liten sak som vi nog tänker behålla !

    Nu har vi äntligen fått S avskriven från gulsotsmisstankar. Har varit på Östra ett par gånger sedan vi kom hem, om man säger så...

    Var det någon som var på Baby & barnmässan i helgen? Jag hann dit i 2 timmar för att panikinförskaffa en mjölkpump och en amningskudde (och lite gratisprover). Det enda jag störde mig på på mässan var alla mammor med barnvagnar som tror att de har rätt att ta upp hela gången och suckar ljudligt när men ber om ursäkt för att man vill komma förbi... Antagligen tänkte de: "Hon har säkert inga barn...".

    Ab: På söndag kommer hela arsenalen av nära familj hit... Födelsedagsfirande och S-firande på en och samma gång. Ni får jättegärna komma hit någon kväll i nästa vecka!

  • Bauti

    Linum, säg till när du vill fika på dagarna. Jag har ju inte världs mest att göra

  • Linum

    Bauti: Fika - absolut! I nästa vecka är jag och S redo för lite besök tror jag.

  • Linum

    Ni är så hemskt välkomna allihop! Jag bara längtar efter att få träffa er snart.

    Jag har förresten startat upp en ny blogg. Ni har säkert fått en inbjudan till den vid det här laget.

  • Ab fab

    tack för blogginbjudan. ser fram emot att lösa den.

    Klart vi kommer förbi. Snart

Svar på tråden Fikasugna göteborgsfruar slutar aldrig att tjöta! Tråd 16.