• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Fru E

    Villemoa-Grattis

    Ankan-otroligt vad tiden går fort snart är det dags för er

    Här var det -5 imorse så jag väntar lite med att säga att våren är på väg

  • lanovia 08

    Vårkänslorna spriar här märker jag.
    Det är ju så härligt väder ute nu. Våren är på väg!

  • lanovia 08

    Ankan nu närmar det sig verkligen. Vad spännande!
    Hur känns det? Mycket tankar nu?
    Jag minns att jag hade lätt ångest innan. Samtidigt som jag längtade var jag rädd för vad som komma skulle och hur livet skulle ändras. Så här i efterhand. Ja livet har ändrats men inte det sämre.

    Jag minns?? Grattis till mig själv jag minns en hel månad tillbaka. *ironisk*

  • lanovia 08

    Villemoa blir så glad när jag tänker på ditt plus är ju helt underbart!
    Självklart kommer tankarna till hur det gick förra gången men tänk istället på hur det gick gången innan. Det reslutatet har du ju ett levande bevis på.

  • lanovia 08

    Hur är det med alla idag?

    Fru E hur känns det nu när karusellen är igång?

  • lanovia 08

    Jag skulle behöva en massör som gör hembesök. Ajaj mina axlar. Nu känns det att vi burit runt på 4 kg 4 kvällar, plus att det blir en del på dagarna. E har helt klart ont i magen skriker massa på kvällarna och på dagarna ser och HÖR man hur det kör i magen. Stackars liten önskar man kunde göra något. Kan ju hoppas på att minifom hjälper snart.
    Gör det inte det så blir nästa alternativ att jag skall äta helt mjölkfri mat, hoppas på att slippa det.

    Nu ligger hon i babysittern här vid sidan om och jag sitter och stoppar in nappen med jämna mellanrum. Bäst skulle hon nog på av att få vara i min famn nu men jag behöver vila lite.

  • Ankan80

    Ja, det är verkligen lite pirrigt. Kan ju eg. vara dags när som helst.
    Bebisen är dock fortfarande ruckbar men ligger med huvudet nedåt

    Skall jobba till 2 v. innan BF som är 8 april.

  • lanovia 08

    Ja man vet aldrig när de små bestämmer sig för att komma. Får hoppas lillankan väntar några veckor till ialla fall.

  • Hvidbrud

    Jag minns... Ja, men så käns det verkligen! Som om det var i ett annat liv man var gravid...
    Ankan; åh! Det är så snart! Är du stor och fin eller liten och fin?

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan