• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Ninnnis

    Nu har jag har kopierat över mina "kloka" tankar i ett dokument och skrivit ut. Sedan signerade jag det, som ett slags kontrakt med mig själv. Nu är det slut på destruktivt ältande. Jag kan fortfarande bryta ihop emellanåt, bara jag kommer igen efteråt.

  • Fru E

    Ninnis-kanske jag skulle göra samma sak.......behöver det inför det som komma ska......

  • Fru E

    Att få ett plus känns nästan omöjligt *positiv var det ja* så sprutstart nästa vecka kanske

  • Daa

    åååå, det närmar sig!
    *värmer upp tumhållningsmusklerna*
    Fru E skrev 2010-02-24 15:43:17 följande:


    Att få ett plus känns nästan omöjligt *positiv var det ja* så sprutstart nästa vecka kanske
  • Daa

    Bravo, Ninnis.
    *hejjar på hejvilt*


    Ninnnis skrev 2010-02-24 15:07:09 följande:
    Nu har jag har kopierat över mina "kloka" tankar i ett dokument och skrivit ut. Sedan signerade jag det, som ett slags kontrakt med mig själv. Nu är det slut på destruktivt ältande. Jag kan fortfarande bryta ihop emellanåt, bara jag kommer igen efteråt.
Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan