• Chris24

    Orientalisk Bröllop! Del 3

    Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

    Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

    Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

  • Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • Alexxxi

    Hej Heidi =) Är det verkligen så illa? Usch...

    Hur går det med planerna annars då? Vad ska du ha för klänning?

  • Mirey

    Hej tjejer...

    Nää har inte hört om planet men vet att d e jobbigt väder där nu... hemskt.

    Mm jag vet han e sååå trög på Gabis, nej vi e inte släkt!!

    Hur va helgen?

  • Zouzou

    Jo tack Alex det går bra med planerna. Börjar bli klar! men tvekar ännu om bandet..inte priset men mera är det nödvändigt? liksom middagen, sen mingel...snacka med folk. Träffas så sällan så vill ju hinna catcha upp också. Nån musik visst men äh vete tusan om inte det skulle kanske räcka med spotify :)
    Klänningen är lite offwhite med ett mellanstycke i champagne med snörning. Så den sitter i midjan och går inte ut så värst mycket. Trivs i den, rätt enkel utan axelband!

    Har du köpt din redan?

    Mirey, såg din blogg nu fattade jag liksom att du gifter dig så snart! vad kuul! Men synd med inbjudningskorten, hoppas det blir bra denna gång. När ska ni får dom nya? Har du bytt frisör?

  • Alexxxi

    Va härligt =) Kan man få se nån bild på klänningen eller har du ingen? Japp, min köptes i lördags =D Hittade den i gbg=)

    Åh jag förstår vad du menar med att du vill ha ett lugnare bröllop, men du vet hur libaneser är, dem älskar att festa loss ordentligt. Vad tycker din man då? D löser ni iafl ska du se=) Du kan som sagt alltid avboka dem.

  • Mirey

    Zouzou när gifter du dej o vart?

    Mm gifter mej snart o vi ska få nya kort!!

    Musik e juh ett måste på festen!

  • Chris24

    God kväll brudar!

    Kom hem för en stund sen, "äter" lite soppa just nu
    Har ont i halsen som faaan! USCH..

    Ny/gamla (mitt gamla jobb) funkar bra, jag trivs och jag säljer! Om jag kan hålla mig p 3avtal/dag så fixar jag det nog utan problem, bara såååå kallt ute nu om kvällarna asså! brrr..

    Alex, jag tränade och sen åkte vi och handlade i morse så därför logga jag aldrig in på msn..

    Hur är det med alla? Heidi, så kul o ha dig här! Har helt missat dig på msn!
    Hur går det med musik planeringen då? Som Mir säger, ett måste!!
    Har du bild på din klänning?? Den låter läcker!

    Miiiiir, för helvete! Vad är det med dem Gabi?? Vad gjorde ni och vad skedde?? Dååålig stil asså! Det är så nära för ert bröllop liksom! Hoppas verkligen ni gick dit eller ringde dem??

    Lycka till Mir imorgon!! Hoppas du & Sharbil fnner panorama kanon för er gumman

    Nu ska jag snart sova, sååå trött idag, jag gick upp 8, tränade som fan och duschade innan vi stack o åt frukost, full rulle innan jobbet!!

    Kraaaaam!

  • Mirey

    Hej Chris! Du har vart saknad idag!! Kul att du trivs på ditt ny gamla jobb!! Hur länge ska du jobba där? Jobbar du varje dag lr?

    Ja asså vi gick juh dit i lördags o krävde nya... idag skickade han korrekturen o vi godkände den så de e väl klara denna v...

    Imorn ska vi träffa fotografen o bröllopsfixaren med svärmor!!

    Hoppas ni haft en bra dag tjejer!

    Jag va hemma tills 16, så tråkigt! Sen åkte jag till stan med syrran o kusinen, satt o åt o gick runt lite!

    Nattiiis!!

  • Alexxxi

    God morgooooooooooon!!

    Chris, va kul att du trivs =D Mir, är ångesten över? hehe
    Jalla upp med er och håll mig sällskap =P

  • Zouzou

    God morgon tjejer! Jag försvann med, Joe kom hem tidigare igår :)

    Jag ska kolla ifall jag hittar nån bild på klänningen, har haft den redan ett år. Vår första plan var ju att vi skulle gifta oss i Finland, men då gick inte det..men gillar den fortfarande som tur.

    Alex, vad roligt att du hittat klänning! har du nån bild på den?

    Men nu har jag missat nåt? har du bytt tillbaka till ditt gamla jobb Chris? Roligt att höra att du trivs!

    Mirey, vi gifter oss samma datum som Alex 5.6 nu i år :)Hemma i Finland blir det, ser ut att en av Joes bästa vänner kommer upp. Vete tusan ännu om musiken tjejen är sen med svar också inte fått nån bekräftelse än..Men ja det ordnar sig:)

    Lite knepigt att fixa via nätet dock. :D Och jaa vi är ju på väg att flytta till Amman, men ni vet det går liksom så långsamt. Denna vecka är det tänkt att Joe ska åka dit 2 dagar och sen kommer han till Beirut och vi åker tillsammans dit..Men vet inget än, inte om bostad o så (företaget fixar det) så har varit lätt stressad över det. Men har tålamod det visar sig säkert.

    Ja, som sagt det var sorgligt det som hände här igår. Under dagen fick vi höra om bekantas bekanta som var på planet och LBC hade sändning igår o så om det hela kvällen. Kändes konstigt att blicka ut över havet. Och idag är det helt lugnt. Solen skiner t.o.m.
    men hoppas dom uppmärksammar mer vädret under flygningar, verkligen stormigt igår natt.

    ta hand om varandra! kram

  • Zouzou

    God morgon tjejer! Jag försvann med, Joe kom hem tidigare igår :)

    Jag ska kolla ifall jag hittar nån bild på klänningen, har haft den redan ett år. Vår första plan var ju att vi skulle gifta oss i Finland, men då gick inte det..men gillar den fortfarande som tur.

    Alex, vad roligt att du hittat klänning! har du nån bild på den?

    Men nu har jag missat nåt? har du bytt tillbaka till ditt gamla jobb Chris? Roligt att höra att du trivs!

    Mirey, vi gifter oss samma datum som Alex 5.6 nu i år :)Hemma i Finland blir det, ser ut att en av Joes bästa vänner kommer upp. Vete tusan ännu om musiken tjejen är sen med svar också inte fått nån bekräftelse än..Men ja det ordnar sig:)

    Lite knepigt att fixa via nätet dock. :D Och jaa vi är ju på väg att flytta till Amman, men ni vet det går liksom så långsamt. Denna vecka är det tänkt att Joe ska åka dit 2 dagar och sen kommer han till Beirut och vi åker tillsammans dit..Men vet inget än, inte om bostad o så (företaget fixar det) så har varit lätt stressad över det. Men har tålamod det visar sig säkert.

    Ja, som sagt det var sorgligt det som hände här igår. Under dagen fick vi höra om bekantas bekanta som var på planet och LBC hade sändning igår o så om det hela kvällen. Kändes konstigt att blicka ut över havet. Och idag är det helt lugnt. Solen skiner t.o.m.
    men hoppas dom uppmärksammar mer vädret under flygningar, verkligen stormigt igår natt.

    ta hand om varandra! kram

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3