• Bauti

    Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 15!

    Då var det dax för att öppna upp ännu en ny tråd. Passande att göra detta den första dagen på året.

  • Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 15!
  • Linum

    Idag är det snorigt värre... Är faktiskt sjuk, så jag jobbar inte ens. Bara liiite

  • Ab fab

    det är bra Linum- ta hand om dig. Sova, läsa, titta på sport o äta glass. Själv skall jag göra make up på NK idag- fick en gratis sådan o sen på middag på Frimurarna

    i helgen blir det pensionat i Frillesås

  • Linum

    Låter trevligt med glass. Fast då måste jag köpa det först. Eller också går jag ut och hugger mig en istapp och slickar på...

    Vaknade av att jag hade svårt att andas. Det var inte så farligt som det lät. Majsan satt på min bröstkorg och tittade på när jag sov...

  • Linum

    Lite action i Kallebäck idag:
    Ett hus nere på Kallebäcksvägen (där Bauti bodde innan) är utrymt pga rasrisk. Spännande!

    Annars händer det ju inte mycket här, menar jag.

    Kan tala om att Brännpunkt Djakarta är en halvbra film och att vi ska åka till IKEA och shoppa loss i helgen.

  • Bauti

    Tur att jag har sålt lägenheten. Rasrisk är ingen höjdare. Du får uppdatera mig hur det går, eller om jag åker förbi och ser det irl.

    Du får krya på dig Linum, inget kul med snor.

  • Carma07

    Tjingeling

    I helgen var jag på barnprylsmarknad i Göteborg och fyndade lite. Det var riktigt kul när man kom igång och fick verkligen stoppa mig och inte handla bara för att det var billigt. Köper man en massa onödigt som inte behövs så blir det dyrt i slutändan. Efter det var det lite ärenden på Backaplan och sedan kan jag lova att jag var trött i magen. Men snart så...

    Attans nu vaknade nog yrvädret, får skriva mer sedan.

  • Linum

    Carma: Vi var nog på samma ställe fast vid olika tider! Småfolk på Wartagården? Kanonmycket fina kläder för inga pengar alls. Inhandlade bl a en helt oanvänd Polarn & Pyret fleece med windstopper i stolek 68 för 80 kr! Helt makalöst. Varför köpa nytt när det finns begagnat som knappt ens är värt att kallas begagnat?

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 15!