• Bauti

    Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 15!

    Då var det dax för att öppna upp ännu en ny tråd. Passande att göra detta den första dagen på året.

  • Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 15!
  • Nibla

    Hej på er damer!

    Idag är sista "lediga" dagen innan jobbet och jag har precis insett att det är idag jag sista gången druckit kaffe i soffan en förmiddag, tittat på Triss-skrapet 8.42 på Nyhetsmorgon, irriterat mig på Malou von Sivers i Efter Tio, etc. På ett tag i alla fall.

    En annan sak. Vill inte vara oartig på nåt sätt men jag har fått klipptid på lördag 12.30 så jag måste köra ut er ca 12.20. Eller så får ni sitta kvar, siste man låser dörren bara.

  • Ab fab

    för min del passar 10 perfekt. jag skall ju på after work idag

  • Carma07

    Nibla: För min del passar också 10 bra. Jag måste ta med mig lilltjejen och på morgonen är det lite segt ibland. Så för min del gör det inget att du "kör ut" oss, jag får nog åka ganska tidigt ändå.

    Bauti: Har också läst din blogg och påbörjat ett mail många gånger men klarar inte av just nu att avsluta det. Men jag förstår precis vad du menar. För mig har det verkligen inte varit ett rosaskimrande lyckorus att få barn utan det har varit (och fortfarande är) den största, mest hisnande och värsta känslomässiga berg-och dalbana jag har åkt. För mig kändes det ännu mer tabu att känna så med tanke på alla år av försök och längtan och med sjukhusvistelsen. Man förväntades att bara njuta och det var inte riktigt så.

    Ska bli jättekul att få träffa er alla imorgon.

  • Bauti

    Hej hej

    Nibla, VA!!! bara slänga ut oss så där

    Längtar tills i morgon.
    Få massor av vitaminer och må bra filing från er

  • Nibla

    Jag vet, det var som att välja mellan pest och kolera.

    -Slänga ut er eller gå runt och se ut som ett schaskigt fågelbo i huvudet!

  • Bauti

    Men Nibla, vi kan juv hjälpa dig istället. Gratis och så blir du jätte fin *hihihi*

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 15!