• FruTez

    Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 14!

    Tiden går fort när man har kul. Dax för ny tråd!!

  • Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 14!
  • Nides

    hej hej... kan vädret vara tristare än så?? Nääää
    Hade velat gå på en promenad men har tyvärr inga regnkläder.
    Så idag får det bli shopping när J kommer hem. Hoppas att jag hittar billiga regnkläder och gummistövlar.

    Linum: skönt att få jobba hemifrån!!

  • Bauti

    Hej

    Är hemma jag oxå idag (är ju annars dagligen på tomte verkstan). Passade på att sova ut ordentligt.

  • FruTez

    Hej Hej! Jisses vilka stormbyar det varit inatt, iaf, hemma hos oss! Vaknade vid 3 tiden, då hade maken tydligen varit uppe för han hört en smäll. Han klädde på sig och gick ut och då var det vår nytömda soptunna som blåst omkull. Skönt att det itne var värre än så. Helt otroligt dessutom att jag inte vaknade av smällen eller att maken gick upp. Jag som vanligtvis nuförtiden vaknar av en knappnål som faller! Skönt iaf. att jag tydligen sovit som en sten i åtminstonde 5 timmar inatt!

  • Bauti

    Här är det regält med blåst idag.
    Har varit på mölndalssjukhus och kollat njurar och gallan. Dom hittade massor av grus i gallan, vilket inte var så överraskande. Så nu skall jag vänta på att läkaren hör av sig och säger vad som skall göras. Operation eller gå vidare och bita i det j@vligt sura äpplet.

    Skulle ner till tomteverkstan efter det, men det har varit inbrott så det var stängt idag. Jag hoppas att dom inte förstört för oss. Håller tummarna att dom "bara" gått in och rätt ut igen. Men får väll veta det i morgon.

  • Bauti

    Heluuu

    Skall iväg till salonongen idag och få fixat min risiga frisyr. Färg och lite klippning kan göra under. Även om jag är skeptisk i detta fall.

  • Nibla

    Tack tjejer för en trevlig fika! L sover som en stock nu.....ska nog gå och lägga mig bredvid henne ett tag.

  • Carma07

    Ja, tack själv och tack ni andra. Jättekul att träffa er. Lilltjejen verkar vara helt nöjd med att ha sovit på vägen ner och vägen hem. Hoppades att hon skulle sova nu i eftermiddag men istället är det full fart.

    Bauti: Skönt att få fixa om håret. Skulle verkligen också behöva ta hand om mitt risiga hår.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 14!