• FruTez

    Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 14!

    Tiden går fort när man har kul. Dax för ny tråd!!

  • Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 14!
  • Bauti

    Jag fastande i våran första tråd. Helt plötsligt var den slut, men mycket roliga minnen dök upp.

  • FruTez

    Frujj: Inte konstigt att du kände dig yr. Balansen sitter ju i örat och har du vätska eller infektion så påverkar det balansen. Usch och fy! Hoppas att du mår bättre idag!! Krya på dig!

  • Bauti

    Hej

    Struttar omkring i mina ny mammabyxor från New York (tack Linum).

    I går la jag mig kl 19.00. Var helt slut redan klockan fem. Snacka om att inte orka med nattliga aktiviteter längre. Men kul hade jag.

    Idag så är det mammasimmgympa. Skall bli skönt att ligga i plurret och vara lätt som en fjäder.

  • FruTez

    Bauti: Håller med dig, man orkar inte riktigt lika mycket. Har ovanan att känna mig bakfull dagen efter om jag är uppe för sent en kväll med massa ståhej. Bakfull trots att jag jag inte drack en droppe sprit! Ha det så skoj på mammaplurret!

  • Linum

    Tack, tack, Nides & Tezz, för en härlig kväll!!! Jag hade jätteroligt!

    Bauti: Kul att byxorna var så bra

  • Carma07

    Tack för senast och tack Tezz och Nides för en mysig kväll!!

    Idag har maken varit ledig och varit med oss på familjecentralen och kollat in lilltjejen när hon är där.

    Ab: Min vinäger blev inte heller något med. Den hade klarat sig bättre än din men jag tycker att den mest smakade vatten så jag hällde ut det. Men nu har man provat iaf.

  • Ab fab

    carma- skönt att höra att det inte bara var jag som misslyckades Äppledrickan blandad med vanlig Indian Tonic (med eller utan Absolut Päron) ... så himla gott

  • Carma07

    Får låta maken testa. Vi har ju några flaskor eftersom jag gjorde tredubbel sats.

  • Linum

    Ingen här? Jag jobbar hemma idag. Sitter och pillar lite med allt möjligt tycker jag...

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 14!