• FruTez

    Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 14!

    Tiden går fort när man har kul. Dax för ny tråd!!

  • Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 14!
  • Ab fab

    som jag sa på FB.. min röst faller på Thorskogs slott. Så fint.

  • Bauti

    Tez, om du söker omkring på happydays så kan du hitta paket priser som är kanon.
    Hoppas ni hittar något!

  • FruTez

    Tro det eller ej... nu har jag tillslut äntligen bokat weekenresa till min 30 årsdag! Tog bara halva dagen, men tillslut så gick det. Det blir Stockholm iallafall! Hittade tåg för "bara" 2000 kr och ett trevligt hotell mitt i stan. Hotel Adlon, någon som varit där? Nu ska här kikas efter musikalbiljetter med, men först måste jag äta lunch. Har inte ätit på 5 timmar! Äter ju som en elefant nuförtiden, haha!

  • Nibla

    Tez,
    Stockholm är nice. Dit åkver jag och en tjejkompis den 6/11 för att hälsa på en tredje kompis. Hittade inga biljetter så vi kör bil, det blir billigare så.

    Undrar om man inte flyger för billigare än 2000 kr?

  • FruTez

    Nibla: Kollade lite snabbt med SAS och då skulle det bara bli runt 700 kr billigare än tåget. Då måste man ju även ta sig in till Stockholm tur o retur från flygplatsen och det kostar ju en peng och då känns det lättare att ta tåget om det ändå blir ungefär samma pengar... Kollade även på flygresor till tex. London med Ryan Air, men i November är jag för gravid för att få flyga med dom då. Jag kan fortf. åka med SAS då, men de var så dyra... lättare med tåget, inga såna problem!

  • Ab fab

    kul att ni kommer iväg FruT: Linum o jag kommer snart med programförslag

    Jag behöver tips om julkortsutseende. Inge t pyssel o scrappande- det är inte min tekopp. Förra året lånade jag av Carma och gjorde så fotona såg ut som en serie-strip. Vad kan jag ha iår? Några förslag? Funderade lite på filmremsor- vi gillar ju att skicka ut årets bilder istället för julbrev

  • Carma07

    Tjingeling

    Ab: Filmremsor låter väl som en jättebra idé tycker jag. För övrigt är det en kul idé med att skicka ut en blandning av årets bilder och sammanfatta året som har varit.

    Tez: Kul med Stockholm och att ni kommer iväg.

    Helgen här har varit superbra. Vi har tagit det lungt och ändå hunnit med jättemycket. Äntligen har vi en fungerande hall igen även om den inte är klar. Våra jätteskitiga fönster är äntligen tvättade, städat altan och beskurit äppelträd, en tur till lekparken med Nellie och lite annat.

    Idag blir det troligtvis en tur till min faster i Alingsås och sedan veckohandling. Känner inte riktigt för det men båda måste ändå göras någongång så likaväl idag.

  • Ab fab

    veckohandling är sällan skojigt. jag har haft en urusel matlagningshelg. skulle bakat pizza i fredags men ångrade mig o köpte räkor för jag var lat. Gissa om 18-åring blev skitsur... Gjorde fiskgratäng igår. Potatismoset var gott men fisken var trist o för lite sås

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 14!