• passionsblomman

    I vått och torrt och väntan

    Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

    ...förra tråden:

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

    Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

  • Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Daa

    Hej på er!
    Är nästintill förstummad inför den enorma mängd inlägg som ni har åstadkommit den här förmiddagen. Heder åt er

    Jag gillar mörk choklad med chili. Har inte vågat mig på den med havssalt ännu (hmm... har nog chilichoklad hemma när jag tänker efter. Maken (som inte gillar den) köpte hem den en dag tillsammans med en påse lakrits. "jag visste inte vad du ville ha för godis, så jag köpte båda". Eftersom jag inte bett honom att köpa godis överhuvudtaget fick han väldigt många pluspoäng. )

    *vink och kram*

  • Daa

    Pumpkin: gulliga, underbara lilla Myran. Fint skrivet i bloggen.
    Lycka till på tentan.

  • Fru Bygg

    Daa, sådana intiativ gillar vi från männen! Förstår att han fick pluspoäng för det!

  • Fru Bygg

    Nämen vad har hänt? Var är alla? Ska jag behöva spamma här alldeles själv till inlägg 5000? Tror att ni hinner tröttna på mig tills dess!

    Fast det är klart! Det är ju lunch nu, men logiskt sätt borde det ju vara fler här då! Men ni skriver alla hellre på arbetstid... Smart!

  • Fru Bygg

    Åh, dumt av mig. Jag ska ju dela på inläggen, så att jag får fler.

  • Daa

    Nu är jag tillbaka, Fru Bygg.
    Kände ett starkt behov av att äta lite. Kan hänga med dig en stund till.

  • Daa

    Det blev kyckling. Inget märkvärdigt, men gott!

    Men nu är rasten slut, så då är det bara att börja jobba igen. Städning är på programmet, wo-hoo!
    Tänkte försöka sluta lite tidigare idag, så det blir inte så många timmar till.

    på er.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan