• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • passionsblomman

Inte konstigt att det blir rörigt för er andra när det är så örigt med orterna för oss själva ju!

Klart det var mig du skulle till!

• Sonja68

Tjejer, tjejer, det är ju helt GALET vad ni skriver här!!
    Ville bara kika in och önska trevlig helg till alla.
    Vi är friska o krya nu (förutom att jag har skitjobbig menshuvudvärk) och barnen mår toppen.

• passionsblomman

Det tycker jag med.I Tv-rummet kör jag på den stoooora rööööda sametssoffan och så har jag svarta gardiner med silvriga blommor och svarta velourblommor på och så ska jgag fixa en svart tv-möbel. Väggarna är kritvita så jag vill ha FÄRG och lite ballt som en kontrast till alla andra rum där det gammeldagsa är så självklart.

Så den där lampan kommer att bli bra.

Men det har inte min sambo förstått-än.

Sonja68 skrev 2009-11-13 18:05:43 följande:
    SNYGG lampa Blommis!!
  • Sonja68
    passionsblomman skrev 2009-11-13 18:21:42 följande:
    Så den där lampan kommer att bli bra. Men det har inte min sambo förstått-än.
    Men det blir han snart varse
    Låter supersnyggt alltihop!
  • passionsblomman

Hihi! Ja det ska sägas att han oftast blir väldigt positiv när han väl ser saker i sitt sammanhang. Han inser själv att han har ruskigt svårt att liksom se saker för sin inre syn. Vilket jag då å min sida har desto lättare för.

-GUUUUU vad SNYGGT och välordnat allt i mitt hem är i min inre syn! Och rik är jag visst också för jag ghar bestämt haft råd att skaffa både orangeri och utomhusspa...

• Sonja68
    passionsblomman skrev 2009-11-13 18:29:57 följande:
    Hihi! Ja det ska sägas att han oftast blir väldigt positiv när han väl ser saker i sitt sammanhang. Han inser själv att han har ruskigt svårt att liksom se saker för sin inre syn. Vilket jag då å min sida har desto lättare för.-GUUUUU vad SNYGGT och välordnat allt i mitt hem är i min inre syn! Och rik är jag visst också för jag ghar bestämt haft råd att skaffa både orangeri och utomhusspa...
    Ja, i min inre syn så är mitt hem också TIPP-TOPP Stylat och klart!
  • Sonja68

Jag vet ungefär hur jag vill hur helheten ska vara i ett rum. Men jag kan inte säga exakt den DÄR möblen vill jag ha. Men när jag ser den så vet jag. Tyvärr tror min man att han är proffs på design och att jag ingenting begriper. Han är ju från världsmetropolen Moskva och har jobbat inom bygg å så... Och JAG är ju från bonnvishan, från en liten by med 20 kåkar nånstans i de norrbottniska skogarna...

• passionsblomman

Trams!

Vart man kommer ifrån spelar ingen roll för det där med att se framför sig!

För mig är det svårt att fatta att alla inte ser de där bilderna inom sig. Jag har en hel värls där inombords, full av färger, buketter och alla möjliga fina möbler, tapeter och rabatter... Värsta kaoset!
    Fast vackert!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan