• passionsblomman

    I vått och torrt och väntan

    Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

    ...förra tråden:

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

    Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

  • Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Ankan80

    Nej, men fy vad ledsamt Grå katt!!!
    Lider verkligen med dig!
    Ta hand om dig!!
    Kraaaaam!

  • Daa

    Grå katt: åh, så tråkigt. Lider också med dig.
    Ta hand om varandra nu. *kramar hårt och länge*

  • Jenny står brud 090801

    God morgon!!
    Ja, här var det lugnt... har ni annat att göra än att sitta här?

    Skickar en stor kram till dig grå katt!

  • Fjällbruttan

    Grå katt, jättebamsekramen till dig! För jävligt när sånt händer, finns liksom inget man kan säga som tröstar... Kramar igen!

    Ankan, klart du har en ankunge!! Och sluta bums att oroa dig! Jag hade GBS med saga och det gick jättebra trots komplikationer Och få INTE panik för att de säger att du ska ha dropp 4 timmar innan förlossning, det är det ultimata, men du hinner även om det bara blir en halvtimme
    Menen sak, har du GBS i urinen SKA du ha antibiortika! Det räknas som en vanlig uvi och ska behandlas! Att det finns naturligt i underlivet stämmer men i urinen ska man inte ha det, jag fick gå på en tremånaderskur efter förlossningen för att bli av med eländet ur urinen, att jag har det i underlivet får jag leva med

    Undrar du nåt kan du inboxa mig! Kram

    Hoppas ni andra har det bra, själv är jag trött som en röd gris, lilllvild behagade vakna kvart över sex... jag är MORGONTRÖTT! Bläääää
    Och så mår jag illa... som vanligt

    Ingis, fina namn! Härligt att höra att allt funkar så bra!

    Kramen till alla! 

  • Ninnnis

    Nää, fy vad tråkigt Grå Katt! Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, mer än att jag hoppas ni kan hitta stöd i varandra du och maken. KRAM!

    För min del verkar det inte vara meningen att jag ska spola äggledarna. Ringde kliniken idag igen och fick veta att de (apoteket) har slutat tillverka läkemedlet man spolar med!? Det har inte heller kommit något annat alternativ, så enligt dem kan man för tillfället inte bli spolad någonstans. Svinittanten skulle ringa upp mig för att diskutera vad vi gör istället, men just nu är jag fed up på både kliniken och min kropp.

    Nåväl, hade en mysig start på dagen med en timmes rask promenad med vovven klockan 6. Härligt med soluppång och dimslöjor över fälten... Får fokusera på det braiga istället för det trista.

  • Ankan80

    Tack Fjällbruttan för svar!

    Skall lämna in en ny burk nu. Har lite UVI känningar sen jag hade det sist i mitten på juni. Eller ja, det kommer o går.

    Svider inte, men jag har tvångstankar om att kissa hela tiden, alltså får signaler att jag är kissnödig, men sen är det bara lite som kommer.

    Vi får väl se. Skall proppsa för behandling om det är kvar.

  • Ankan80

    Amen va trist Ninnnis!
    Fasen va blääääääää!

    Mycket märkligt....har det varit något fel med spolmedlet undrar man ju då??

  • Ankan80

    Hm, om man har GBS i urinen, måste man ha det i musen då med? och är det lika illa om det "bara" är i urinen? Ur smittosynpunkt?

Svar på tråden I vått och torrt och väntan