• Telis

    Livets viktiga och oviktiga frågor

    Vi fortsätter på vår åttiofjärde (eller nåt sånt) tråd - under tre års tid har vi hunnit prata om det mesta. Det vi alla (möjligen med ett undantag ) har gemensamt är vår längtan efter barn. Vissa har hunnit skaffa sig flera stycken under åren, andra väntar fortfarande. I stort sett alla sätt att få barn på (utom att stjäla ett på Ikea) är snart representerade här i tråden.

    Men även om barnpratet är den röda tråden så är det ofta minst lika roligt att diskutera eventuella husköp, middagsplaner, vintips, snuskiga ord och Boris Becker och hans färg på ... eh, den lilla kalufsen.

    Så, nu fortsätter vi babblet. Ska vi inte försöka se till att den här tråden spränger 10.000-strecket i antal inlägg? Den förra tråden var såååå nära och vi har lyckats förr.

    Den förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3389838.html

  • Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor
  • viktualia

    Oj! trerätters en fredagkväll.. det ids inte jag.. det får vänta till imorgon...

    Ikväll tycker jag att maken kan få göra hemgjorda hamburgare tror jag...

    ...eller så sparar jag det till imorgon.. ramlade just över detta.. www.alltommat.se/recept/lammf%C3%A4rsburgare-med-chvre-och-s%C3%B6tpotatis-9999/ *slurp*

    För er som hänger inne på fejjan, så bytte jag just presentationsbild där... är ju inte så där trött längre.. fniss!

  • Fru E

    Nenne-hittade nyss en alldeles underbar tråd på FL om just slappna av grejen, den är bara för rolig och ironisk

  • nennesjuttioåtta

    Viktualia Rullgardina, du snackar om Trollet hela tiden men jag tror nog det är Herr Nilsson.

  • viktualia
    nennesjuttioåtta skrev 2009-10-16 16:52:13 följande:
    Viktualia Rullgardina, du snackar om Trollet hela tiden men jag tror nog det är Herr Nilsson.
    Fniss fniss... kanske det.. vem vet?!?! Inte är det varken en Tommy eller en Annika i alla fall... Kling och Klang.. njaa.. fniss fniss

    Och japp, jag har outat mig lite lagom och dessutom skrivit om det på bloggen.
Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor