• Svar på tråden Tantvarning 5
  • didis

    Jojo, men det är väl för att jag valt det här själv fast jag faktiskt hade kunnat jobba kvar med egna bolaget och i ärlighetens namn tjänat mer pengar än vad jag gör nu (men jag klagar INTE!). Men då hade jag antagligen gått in i väggen inom ett år för i ärlighetens namn var jag fruktansvärt trött på jobbet.

    Nu har jag pratat med sonen på Skype och han är vid gott mod, han är inte typen som klagar direkt utan är rätt cool. Så det känns rätt ok trots allt.

    Så jag kanske har moffat i mig 3 ostar och tyckt synd om mig själv alldeles i onödan?


    Frulle skrev 2009-10-08 19:48:22 följande:
    På vilket sätt lever du livet? Du sliter ju!!!
  • Frulle

    haha man kan ALDRIG moffa i sig för mycket ost kära du!!


    didis skrev 2009-10-08 20:30:37 följande:
    Jojo, men det är väl för att jag valt det här själv fast jag faktiskt hade kunnat jobba kvar med egna bolaget och i ärlighetens namn tjänat mer pengar än vad jag gör nu (men jag klagar INTE!). Men då hade jag antagligen gått in i väggen inom ett år för i ärlighetens namn var jag fruktansvärt trött på jobbet.Nu har jag pratat med sonen på Skype och han är vid gott mod, han är inte typen som klagar direkt utan är rätt cool. Så det känns rätt ok trots allt.Så jag kanske har moffat i mig 3 ostar och tyckt synd om mig själv alldeles i onödan?
  • didis

    Vad gjorde jag utan tanterna på BT???



    Då får jag väl moffa i mig resten av osten med gott samvete och titta på Lyxfällan och känna tillfredsställelse över att Så illa är inte livet ändå!!


    Frulle skrev 2009-10-08 20:40:53 följande:
    haha man kan ALDRIG moffa i sig för mycket ost kära du!!
  • Cantaton

    Jag hade aldrig hört ordet moffa förut

    Nä, så illa som i Lyxfällan... då har man ju tappat fotfästet alldeles. Jag ojade mig när jag låg hemma sjuk över att det på kontoret låg en räkning som behövde betalas... Så jag lär aldrig hamna i lyxfällan. Jag äger inte ens kreditkort

  • Frulle

    Ooo jag vill OCKSÅ ha ost!!

    Hmm kanske jag har några Baby Bell i kylen! Måste kolla!


    didis skrev 2009-10-08 20:46:29 följande:
    Vad gjorde jag utan tanterna på BT??? Då får jag väl moffa i mig resten av osten med gott samvete och titta på Lyxfällan och känna tillfredsställelse över att Så illa är inte livet ändå!!
  • Sonja68

    Didis: moffa på du Så bra att sonen inte var vid gott mod

    Själv har jag varit på kören. Maken är på träning och jag har slängt barnen i säng.
    Tjuväter av deras lördagsgodis som de ville spara till denna lördag Pinsamt... Jag har såååå dålig karaktär.

    Ska gå och kolla lite på TV jag också.
    God afton ladies!

  • Sonja68

    Nämen GUD vAD skrev jag!!! Jag började skriva så bra att sonen inte... var svårt skadad... men ändrade var vid gott mod!! S¨å galet det blev. Men jag gör ett nytt försök:
    SÅ BRA ATT SONEN VAR VID GOTT MOD!

  • Frulle
    Sonja68 skrev 2009-10-08 20:52:07 följande:
    Nämen GUD vAD skrev jag!!! Jag började skriva så bra att sonen inte... var svårt skadad... men ändrade var vid gott mod!! S¨å galet det blev. Men jag gör ett nytt försök: SÅ BRA ATT SONEN VAR VID GOTT MOD!
  • Frulle

    2 st babyBell fanns det. Nu ligger dom i min mage. Jag la dom i nacken..

Svar på tråden Tantvarning 5