• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Sonja68

    Springer in som hastigast...
    Villemoa: Super-duper GRATTIS till plusset
    I'm yours: Så underbart härligt med ditt skrivande, jag skålar med kaffe här på jobbet!
    Blommis: Oj, så roligt att ni köper ditt drömhus, men förstår att flytten är jobbig. Du verkar ha alldeles för mycket att göra på alldeles för kort tid. När det händer så verkar allt ske väldigt snabbt i din värld. Men förstår att ni vill komma in i huset så fort som möjligt, skolan börjar ju snart. VAd tycker sonen i huset om att flytta? Spännande tid ni har framför er.
    Mina varmaste gratulationer till alla nyblivna brudar, må ni leva lyckliga!

    Feministen: Jag hänger på. Semesteralkis har man minsann blivit, men nu tänker jag bara blir helgalkis istället
    Vet inte när jag ska klämma in motion i mitt schema bara...
    Räknas 1 minuts promenad från parkeringsplatsen till jobbet

    Alla andra: Hoppas ni mår bra och haft en bra sommar, Love U!

  • Cantaton

    Det visste inte jag heller, men har gått promenad klockan 22 två kvällar i rad. Det var liksom först då jag riktigt hade tid. Idag vet jag inte om det blir någon alls. Får besök klockan 20. Om inte de vill gå på promenad förstås


    Sonja68 skrev 2009-08-12 10:30:44 följande:
    Vet inte när jag ska klämma in motion i mitt schema bara...
  • Sonja68
    Cantaton skrev 2009-08-12 10:34:57 följande:
    Det visste inte jag heller, men har gått promenad klockan 22 två kvällar i rad. Det var liksom först då jag riktigt hade tid. Idag vet jag inte om det blir någon alls. Får besök klockan 20. Om inte de vill gå på promenad förstås
    Va duktig du är. Kl. 22 är jag medvetslös oftast så jag får hitta på nåt annat tror jag. Suck. Det där med egentid är en bristvara när man har småbarn och ett stort (min man). Annars så älskar jag att promenera.
  • Frulle

    Tjaaaa.. Vi väntar egentligen bara på att få allt klart med lägenheten.. Allt hänger ju på hur mycket vi får loss från den..
    Men vi kollar på en del hus nu..


    Sonja68 skrev 2009-08-12 10:56:30 följande:
    Frulle, hur går det för er med lägenheter och hus och allt?
  • Sonja68

    Okej, är ni inriktade på något speciellt område eller var som helst runt Sthlm bara huset och priset är det rätta?
    Så spännande med husköp!

  • Frulle

    Vi är TYVÄRR låsta till Täby.. Visst, jag älskar täby, men jag älskar INTE priserna!!!

  • Fjosok

    Frulle: skulle inte ni flytta norrut? Eller blandar jag ihop er med andra nu?

  • Heloise

    Grattis Villemoa!

    Hejhej Sonja hoppas ni har haft det superbra.

    Jag håller på att förbereda mig för att bada katterna, att bada dem är som att bada kobror med klor ungefär. Men men vi vill att de ska vara fina tills lillasyster kommer.

    Panzer och morfar målar och jag har vikt tvätt, tvättat, dammsugit samt torkat golven på morgonen. Skönt med semester!

Svar på tråden Tantvarning 5