Ljuvligt med nybakat bröd! Och härligt med manusutmaningen! Lycka till! SKÅÅÅÅÅÅL
Själv hade jag väl egentligen tänkt jobba sedan 8, men dels var jag rätt seg på att komma ur sängen, dels MÅSTE det städas här hemma innan två gamla kompisar kommer på besök ikväll. De har aldrig sett den här lägenheten tidigare, så vore ju trevligt om det inte var saker ÖVERALLT (vilket det ju lätt blir när två personer bor litet och inte har något förråd). Så jag kände att jobbet får börja lite senare idag så att jag kan röja undan det värsta.
Im yours skrev 2009-08-12 09:06:52 följande:
Ett jättegrattis, Villemoa! Håller tummarna för dig blomman, hoppas det går bra.Hmmmm, semesteralkisar Ja, visst är det härlig att kunna ta sig ett glas vin mitt på blanka vardagen.Idag bakas det matbröd här hemma, så ljuvligt gott. Dukar fram frukost. Vassegoa!Jag är så himla mycket uppe i sjunde himlen just nu. Ska ju lära mig skriva filmmanus, o nu är det stax dax. Första uppgiften kom igår, o jag bara undrar; Varför jag inte alltid tagit mitt skrivande på rent allvar! Men iofs om jag inte hade levat ett tag hade kanske materialet haltat, el inte synts till alls. I löve den här utmaningen, jag älskar det! Jippie, jippie! Japp mot nya tider, strålande tider!!Utbringar en skål, ni är väl med? SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLHa en bra dag allihopen!