• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Cantaton

Jag kan försöka med motionen, men jag vet inte hur jag ska få ihop det schemamässigt. Fyra dagar kanske jag klarar, men fem vet jag inte.

Fjosok skrev 2009-08-09 19:46:21 följande:
    Tråkmånsar!!MEn då är ni tanter, jag gubbj***l
  • Im yours

Frulle; Ja, den filmen är stressat rolig.

Vi har fått hem Marta Stewarts weddingplaner, åhhhhhhhhhh vad jag längtar att få sätta igång planeringen på allvar. Jag riktig rös av lycka bara av att öppna boken. Hur galen är man inte då

Mmmmmm snart ett år kvar, dax att på rent allvar sätta sig in i kyrkoval etc. Yes, yes, yes.

Kära Fjosok; För mig blir det mer segdragna promenader, m 5 ggr/v är jätteoki. Idag ska jag till bibblan, o fixa några kopior. Genommulet idag, usch får lite ont i samvetet. Har inte legat o pressat i solen som jag eg skulle

Idag vaknade jag mitt i en mardröm, nått om en bussolycka med flera av mina högstadie klassisar inblandade.

Ser föräldrar som ska iväg m ungarna på dagis, hmmmm är semestern slut?

♥ ♥ ♥

• Frulle

Usch för mardrömmar!!

Själv hade jag en rolig dröm!! Jag drömde att Sylwester Stallone blev kär i mig och att han ville va med mig!!

Jag fick snällt avböja..

• Heloise

Mamma har haft en Tobbe( Torbjörn Jansson oxå travkusk) kul med lite ovanligare namn, våra heter fantasilöst nog Smulan och Flisan.

Cantaton skrev 2009-08-09 23:19:13 följande:
    Det var coolt och låter som det passar en katt. Min lilla kusin har döpt sina kattungar till Stig H och Silver, haha.
  • Fjällbruttan

Hej tanter
    I´m back... och Frulle.. jag backar omedelbart, jag ska INTE säga ett knyst om din ekonomi.... vi blåste typ 130000:- i helgen... men nu har vi matarbord till vedprocessorn, en ny husvagn som ska hämtas till helgen, barnen, jag och Mattias har nya kläder och så TVÅ ljuslyktor, ngra fat och nya gardiner till sovrummet!
    Och tant som ajg är har jag köpt en ny fönsterraka, gummisopborste(suverän mot djurhår) coh grillgaller i teflon...

Har med andra ord haft en suverän helg, ätit ute med vänner, handlat, druckit vin i mängder och bara njutit... så nu blir det vitt ett tag

Fast jag är som Cantaton, kan gå vita månader utan at jag ens tänker på det

Vår katt heter för övrigt Tufsan...

Kram

• Sonja68

BACK from the USSR

Datorn har kraschat hemma så jag kan inte kika in så ofta.
    Är så nyfiken på vad som hänt här sen sist.
    Husköp, bröllop, kattungar mm. mm. Vad händer?!
    Blommis, törs man be om ett sånt där proffsigt snabbreferat som du är så bra på

Svar på tråden Tantvarning 5