• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Fjosok

    På tal om roliga skyltar.

    "Ricardos pizza och sallads bar" på Södermalm i Sthlm.

    Den är rätt skön den särskrivningen. Man förstår ju arbetsfördelningen där direkt. Ricardo bakar pizzorna och Sallad häller upp ölen.

  • Cantaton

    Haha.


    Fjosok skrev 2009-08-04 09:09:53 följande:
    På tal om roliga skyltar."Ricardos pizza och sallads bar" på Södermalm i Sthlm.Den är rätt skön den särskrivningen. Man förstår ju arbetsfördelningen där direkt. Ricardo bakar pizzorna och Sallad häller upp ölen.
  • Frulle


    Ja men gud vilka roliga särskrivningar man ser utanför vissa butiker!
    Fjosok skrev 2009-08-04 09:09:53 följande:
    På tal om roliga skyltar."Ricardos pizza och sallads bar" på Södermalm i Sthlm.Den är rätt skön den särskrivningen. Man förstår ju arbetsfördelningen där direkt. Ricardo bakar pizzorna och Sallad häller upp ölen.
  • Im yours

    Godmorning friends!

    Här finns en trött tant, usch kunde inte sova. Runt 02.00 gick jag in till sonen, som såklart spelade WoW Jag föreslog filmtittande, oki sagt o gjort. Vi bullade upp med värsta fikat och började kolla in Deeps nya rulle om bankråneri. Efter halva filmen, som vi för övrigt dissar. Kände jag mig aningens sömnig, haltade tillbax till min säng, somnade.

    Nu har jag varit vaken en 1/2 tim, den här dagen började på värsta viset. Min laptop går inte att laga, m innehållet ska föras över till en cd-skiva. Vilket var tur i oturen, för annars hade jag fått ett psykbryt utan like Nu slapp jag börja hysteriskrika m känner mig helt tom i huvudet av. Just nu av ren och skär trötthet

    Min frisör heter Sandra, o klippte min nya hollywoodlook förra veckan Så henne ska jag behålla.

    Undrar om någon lagt beslag på friseringsnamnet; På håret, i annat fall torde det vara dax. Föresten tror jag oldfashion-namn som Astrids hårsalong går att svänga om till nått tuffare. Som, look like Astrid, el möjligen Astrid med sax Nej, jösses så dålig den sista var.

    Ska sova en stund till. Nattinatt, säg till om det händer något. Kramar på vägen.

  • Frulle

    Ja då. På håret finns garanterat..

    Jag sitter ofta och funderar på vad min salong ska heta om jag lyckas öppna en någon dag.

    Im yours skrev 2009-08-04 10:06:53 följande:


    Godmorning friends!Här finns en trött tant, usch kunde inte sova. Runt 02.00 gick jag in till sonen, som såklart spelade WoW Jag föreslog filmtittande, oki sagt o gjort. Vi bullade upp med värsta fikat och började kolla in Deeps nya rulle om bankråneri. Efter halva filmen, som vi för övrigt dissar. Kände jag mig aningens sömnig, haltade tillbax till min säng, somnade.Nu har jag varit vaken en 1/2 tim, den här dagen började på värsta viset. Min laptop går inte att laga, m innehållet ska föras över till en cd-skiva. Vilket var tur i oturen, för annars hade jag fått ett psykbryt utan like Nu slapp jag börja hysteriskrika m känner mig helt tom i huvudet av. Just nu av ren och skär trötthet Min frisör heter Sandra, o klippte min nya hollywoodlook förra veckan Så henne ska jag behålla.Undrar om någon lagt beslag på friseringsnamnet; På håret, i annat fall torde det vara dax. Föresten tror jag oldfashion-namn som Astrids hårsalong går att svänga om till nått tuffare. Som, look like Astrid, el möjligen Astrid med sax Nej, jösses så dålig den sista var.Ska sova en stund till. Nattinatt, säg till om det händer något. Kramar på vägen.
  • Frulle

    hehe hmmm.. Jag får återkomma om det..


    Fjosok skrev 2009-08-04 10:33:00 följande:
    Frisering Fjosok
Svar på tråden Tantvarning 5