• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Frulle

    Guuu så läbbigt!! Jag hade aldrig vågat!! Jag är en fegisskit!


    Heloise skrev 2009-07-28 00:09:01 följande:
    jag har precis blivit tillfrågad att vara toastmadame på min kompis bröllop, ett bamse bröllop med runt 200 utländska gäster.Klart jag tackade ja, nu är jag nervös, tur att det är ett helt år kvar. Jag som inte är nå bra på publika saker och nu ska jag ansvara för upplägget av en 200p fest. Dags att börja plugga på haha, dessutom är jag ansvarig för direkt översättning av svenska tal till engelska. Men jag är väldigt hedrad och det ska bli otroligt kul.
  • Cantaton

    Åh vad roligt


    Heloise skrev 2009-07-28 00:09:01 följande:
    jag har precis blivit tillfrågad att vara toastmadame på min kompis bröllop, ett bamse bröllop med runt 200 utländska gäster.Klart jag tackade ja, nu är jag nervös, tur att det är ett helt år kvar. Jag som inte är nå bra på publika saker och nu ska jag ansvara för upplägget av en 200p fest. Dags att börja plugga på haha, dessutom är jag ansvarig för direkt översättning av svenska tal till engelska. Men jag är väldigt hedrad och det ska bli otroligt kul.
  • Heloise

    Jag med Mulle, men jag tror på att möta och övervinna sina rädslor. Det är långt kvar, ingen ide att oroa sig än haha

  • passionsblomman

    Jag har gått igenom en mängd papper nu igen. (hur mycket papper kan man egentligen HA i två skåp???)

    Har kittat vad man skulle kunna kalla hela vår husresa. Prospekten på de hus vi varit med och budat på och en massa andra som vi bara tittade på.

    Inget, absolut inget är ens i närheten av det här huset som vi nu verkar vara på väg till. DET känns väldigt bra.

    Jag har gjort i ordning en stor skokartong som numera heter Svarta Lådan. I den ligger alla papper från rättegångarna jag tvingades sitta på efter all skit som hände på 7-11-jobbet.
    Där ligger också alla papper från den hemska husaffären där mäklaren snodde vår handpenning. Advokatkorrespondensen, besiktningsprotokollet etc.

    Ett tag tänkte jag att jag skulle kasta allt som hör till de tunga saker vi gått igenom här. men sambon tycker det kan vara av visst värde att faktiskt ha kvar. Jag håller väl med, men jag ska tejpa igen den som fasen och ställa den på ett ställe där dess onda energier inte kan göra så mycket skada...

    Idag hoppas jag få undan riktigt mycket, för det blir en viss panikkänsla när man ser hur galet mycket det är att göra och hur lite detman gör syns.
    Fast sambon åkte nu med hela bagaget fullt av kassar till sopåtervinningen, så något måste jag ju ha gjort åtminstone.

  • Frulle

    Du är ju superhurtig!! Bra jobbat!!!!

    I morron ska jag opa ögat! Lite nervig är jag faktiskt.


    passionsblomman skrev 2009-07-28 11:10:06 följande:
    Jag har gått igenom en mängd papper nu igen. (hur mycket papper kan man egentligen HA i två skåp???)Har kittat vad man skulle kunna kalla hela vår husresa. Prospekten på de hus vi varit med och budat på och en massa andra som vi bara tittade på.Inget, absolut inget är ens i närheten av det här huset som vi nu verkar vara på väg till. DET känns väldigt bra.Jag har gjort i ordning en stor skokartong som numera heter Svarta Lådan. I den ligger alla papper från rättegångarna jag tvingades sitta på efter all skit som hände på 7-11-jobbet.Där ligger också alla papper från den hemska husaffären där mäklaren snodde vår handpenning. Advokatkorrespondensen, besiktningsprotokollet etc.Ett tag tänkte jag att jag skulle kasta allt som hör till de tunga saker vi gått igenom här. men sambon tycker det kan vara av visst värde att faktiskt ha kvar. Jag håller väl med, men jag ska tejpa igen den som fasen och ställa den på ett ställe där dess onda energier inte kan göra så mycket skada... Idag hoppas jag få undan riktigt mycket, för det blir en viss panikkänsla när man ser hur galet mycket det är att göra och hur lite detman gör syns.Fast sambon åkte nu med hela bagaget fullt av kassar till sopåtervinningen, så något måste jag ju ha gjort åtminstone.
  • passionsblomman

    Tack för att ni peppar. Det behövs.

    Mulle, jag förstår att det är nervöst inför ögonoperationen!

    Jaha, nu började det spöregna. Då torkar tvätten mycket dåligt....

    ..*går ut och hämtar det som vr åtminstone nästan torrt*

  • Cantaton

    Jag skulle inte bara tycka att det var liiite nervigt!


    Frulle skrev 2009-07-28 11:12:23 följande:
    Du är ju superhurtig!! Bra jobbat!!!!I morron ska jag opa ögat! Lite nervig är jag faktiskt.
  • Frulle
    Fast jag har ju gjort detta förra året. Så detta är en liten om-operation på ena ögat..
    Cantaton skrev 2009-07-28 11:23:28 följande:
    Jag skulle inte bara tycka att det var liiite nervigt!
  • Cantaton

    Jo, i och för sig. Mina ögon har ingen varit i närheten av


    Frulle skrev 2009-07-28 11:25:53 följande:
    Fast jag har ju gjort detta förra året. Så detta är en liten om-operation på ena ögat..
Svar på tråden Tantvarning 5