• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Daa

    Hejhej *vinkar*
    Hinner inte läsa allt nu, men
    GRATTIS, Panzer och Heloise.
    GRATTIS, lillabruden.

    Hoppas ni får en underbar bröllopsdag. *kramar*

  • Soldemor

    Nu har jag skickat mail till min nya chef om kursen, iihhh! Hoppas hon tar det på rätt sätt! *Jättenervös*

    Nu skall jag iväg och se till att ett nervöst brudpar blir ett gift par!

  • Daa

    Åååååååååh! Fjällbruttan! Åh, så fint, vilket intåg och vilken sorti! Underbart
    Ni var så fina.
    (håller f ö med Aleta: älskar den gröna färgen)
    Maken är grymt imponerad av Ockelbon, tror nästan att han hade velat ha en sådan sorti han också. Eller nä, förresten, han är nog rätt nöjd med att ha fått köra stans coolaste bil från vigseln

  • Daa

    Tinkerbelle: stor kram till dig och maken. Och svärmor förstås.

    Cantaton: kram på dig också. Lyssna på de goda råd du fått av de visa tanterna. *kramar lite till*

    Soldemor: då hoppas vi på chefen, att hon tar rätt beslut

    Blomman: städ- och packsympatier härifrån.

    Längtar också efter bilder

  • Frulle

    Jasså?? Ok det hade jag ju iofs aldrig trott, men ok.. Jag har stor förståelse iaf...

    Sen är det ju så att man ofta har en bild av sig själv och sen har andra en helt annan bild..


    Cantaton skrev 2009-07-24 13:38:22 följande:
    Frulle. Jag vägde mig idag, och vågen visade 101kg oavsett vad jag ser ut att väga..
  • dfk

    Lillabruden, heloise och panzer Grattis!!!

    Tinkerbelle- Stor kram!
    Fjällbruttan- Åh, ni var så himla fina! Vilken entré med grävskopan!

  • passionsblomman

    Någon tant hemma och vaken och som sitter allena på lördagskvällen?

    Min sambo, han åkte och tog ett extrapass sin sista llördag på semestern...
    Nåja, alla pengar behövs nu. Vi var och köpte färg idag, så jag kan måla ett varv i kyffet, efter spackling av alla hål efter skruvar och sånt.

    Nu har jag packat sorterat och tömt allt i hallen, städat ner väggarna och spacklat. Imorgon ska jag måla där.

  • Frulle

    Va duktig du är blomman!!
    Själv är jag på väg i säng.. Så trött..
    I morron ska vi åka till eskilstuna och gå på parkens zoo eller vad det heter. Det verkar jätte mysigt!!

  • passionsblomman

    Där är det mysigt ja. Och mycket roligare än att städa...

    Men , bara de skriver på det här kontraktet nu, så huset blir VÅÅÅÅÅRT , då städar jag tills jag blöder om det behövs.


    Frulle skrev 2009-07-25 22:38:30 följande:
    Va duktig du är blomman!! Själv är jag på väg i säng.. Så trött..I morron ska vi åka till eskilstuna och gå på parkens zoo eller vad det heter. Det verkar jätte mysigt!!
Svar på tråden Tantvarning 5