Tantvarning 5
Paj, paj, paj: Min lap har pajat. I denna lilla tingest har tant Liz mycket viktiga ting. Jag är nu inne på min 3.e bekymmersrynka, ang hur mycket som kan räddas Som den obotlige optimist jag är finns inga backups, what so ever. Snyft, snyft ..... jag är en fullblodsnörd. Vaffö, la jag inte över manus nånannanstans. Vaffö, vaffö - går det på detta viset. Phu, måtte det ske ett underverk?????
Annars då
Didis; Måtte jag aldrig drabbas av manburkanalens hemska symptom, hellre kladdkaka och rosévin. Under min norrlansturne har jag träffat på exsvärsonen, nya svärsonen och dennes föräldrar och Smillas mamma (svärdottern). Alltså massor av svärisar, o det vill jag bara säga. Var riktigt trevligt Så se fram emot alla nya människor som kommer i en väg. Och svär inte högt inför dem
Sonja: Att resa till Ryssland verkar vara nått alldeles underbart, men oxå lite problematiskt. Men sånt klarar du, jag förstår att farfarn älskar dig vännen ♥
Välkommen in i järngänget feministbrud. Har du hittat boken, Kärlek i kolerans tid, ännu. En sak bara, jag förstod att du hörde hemma i tanttråden. Då du redan hade hittat den författaren. Hmmmm ...... 80-talister, är de månne sånna där som skriver bok, under 2 mån New York- vistelse? Å så behövde man tillrättavisa dem ang Kroglivsbeteende då det begav sig Skojar lite, min dotter är 84.a, och jobbar hårt som bara den.
Tinker, ni som är på väg till England. Ha världstrevligt därborta. Skicka bara inte hit fler regnmoln.
Wingtear: Lycka till med alla förberedelser inför festen. Fjällfruggan är väl i Dalarna. And btw kul att du visar dig ibland troll1.
Heloise; Vilken pärla till svärmor, henne ska ni behålla Det är då visst och sant.
Kram å kram.