Jag vet inte alls vad jag sa efter Mulles vigsel, haha Det finns inte så mkt att plocka bort, men alla mina idéer kan få stå på väntlista. Det insåg jag redan igår.
Och ja, du (ni) har rätt angående vikten. Problemet är väl att det alldeles för länge "inte varit läge" att ta tag i det. Men då har jag iofs inte tänkt på att hålla vikten som alternativ. Det är ju en bra och lätt tanke
passionsblomman skrev 2009-07-24 12:09:41 följande:
Med bakgrund av att jag hängt med dig ett tag och vet lite om hur mycket du satsar av dig själv i det du gör och allt vi snackat om förut så : Ja. Dags att sortera bort allt överflödigt.Ingen är gynnad av att du kör över dig själv.Skippa det där som du var inne på när vi satt efter Mulles vigsel. Plocka bort saker! NU!!!Vad gäller vikt så börja med att helt enkelt sätta gränsen här, att inte gå upp. Det räcker till att börja med. För detär inte rimligt att ta tag i det precis nu, men det är skönt att känna att man inte ökar å
tminstone.Om du vill prata vikt så gör det med oss andra som har kilon, inte med din mamma som förmodligen inte fattar ett skit av just den biten...