• viktualia

    trettonde gången vi gjort det

    Plötsligt var det dags för 13:e tråden - 13:e omgången med prat om stort och smått, om kärlek och sorg, om pirr i magen och stora beslut i livet!

    Välkomna kära trådpolare!!

  • Svar på tråden trettonde gången vi gjort det
  • MuffinsTönt

    anne på grönkulla skrev 2009-08-22 23:35:35 följande:


    Jaja, men förmodligen vet han inte själv varför - är det viktigt? Om han bryr sig mer om personen än om könet har jag stor sympati i princip även om jag aldrig upplevt det med en kvinna - men hur straight jag än är så betyder ju inte det att jag tänder på alla män eller vilka män som helst.
    Eg är det inte viktig men kul o intressant o veta varför...

    Kräftor är såååå goooottt! *avis*
  • anne på grönkulla

    Matförgiftning av svärmor lät riktigt mysko... minns en minnesvärd dito på en resa för några år sen, gjorde det fatala misstaget att äta nåt med ägg eller majonnäs (typ tonfiskröra eller nåt) o låg dubbelvikt resten av dan ombord på en buss - det var ingen höjdare alls, jag lovar. Var klen som en kattunge i dagar efteråt.

    Men salt är helt rätt!

  • viktualia

    Mc2 - jag somnade mitt i konversationen och ostätandet... fniss fniss....

    Muffins - det är väl rätt omöjligt att veta vilken gäst som tänker sno tavlan på toa?!?! Skuldbelägg dig inte för mycket!

    Ego - nu ska jag på utflykt med Vickanbilen....lååångt... men bara över dagen!

  • MuffinsTönt

    Jag kände mig mest dum över att låta honom fastän han ine va vår gäst. Fast å andra sidan kunde han ha köpt ngt OCH snott tavlan.

  • viktualia

    pling!

    en utflykt med goa kollegorna och jag har kört över 30 mil... nu väntar jag på att maken ska komma hem och/eller att jag ska ta mig samman till att antingen joxa med tvätten eller handla mat... ehum...

  • MuffinsTönt

    Själv har jag beslutsångest. Kan inte välja mellan Sony Ericsson W715 och Sony Ericsson T700. Båda har för o nackdelar.

    W715 + Ger bra ljud, kan användas som mp3.
    + "cool" design.
    - det är såndär slidemobil. Instabil tycker jag.
    - priset
    - inget vidare kamera

    T700 +Bra budget mobil
    +snygg design. Jag föll faktiskt för dess design.
    -Varken bra ljud eller bra kamera.

    Är 3000kr(exkl abonnemang) OK att lägga på en mobil?

  • MuffinsTönt

    Va kul ni verkar ha haft. Själv är jag mest TRÖTT! Jooo, jag tog en promenad idag. Räknas det fortf som träning om man äter på en galss samtidigt?

Svar på tråden trettonde gången vi gjort det