trettonde gången vi gjort det
Plötsligt var det dags för 13:e tråden - 13:e omgången med prat om stort och smått, om kärlek och sorg, om pirr i magen och stora beslut i livet!
Välkomna kära trådpolare!!
Plötsligt var det dags för 13:e tråden - 13:e omgången med prat om stort och smått, om kärlek och sorg, om pirr i magen och stora beslut i livet!
Välkomna kära trådpolare!!
Hej Hej!
Siter just nu o laddar ner programvara till min nya baby. Japp. mobilen är min nya älskling! Det är 18482 olika program att ladda ner, känns som det kommer ta hela natten...
Har jag tur kan jag föra över mina låtar ikväll.
Jag kom på mig själv med att blilurad på såna "nödvändiga" saker till mobilen. Tex väska/skal, plast för skärmen(skydd mot repor mm) och tusen andra grejer. Hahaha! Fast den där plasten låter mest användbar - eller inte..! Fast det är mest för att jag inte vågar dra bort plastskyddet än.
Snart ska jag kolla på True Blood. Alexandrer Skarsgård...
Jag fick min Twighligt bok igår. Bara del 3 eftersom 2an är slut. Så kan dem väl inte göra...? Va sjutton ska jag göra nu..
Här går balkongbygget framåt o allt annat är bra o ledigt.
vinkar förbi lite snabbt...
*vinkar tillbaks!*
Här verkar maken vilja köpa godis till teet o dvd-boxen - mirakel kan inträffa alltså!
God morgon världen.
APG: Mmmh, vad gott! Vilken sorts godis gillar han? Bullar och sådant eller en härlig påse med blandat plockgodis?
*mc2 blinkar med ögonen* och frågar APG snällt om man kan få en liten chokladbit? Fick sådant chokladsug efter morgongröten. Lite märkligt men även killar råkar ut för sådant. :) Jaja, caféer på jobbet öppnar om några minuter annars. :)
Ikväll ska frugan tatuera sig... Hon låg vaken större delen av natten.
Och i morgon ska jag skämma bort mig för första gången i mitt liv och gå på pedikyr i Sumpan... DET ser jag fram till! Som småbarnsförälder har man ju inte så höga krav.
Godmorgonkramar alla som vill ha en kram.
Smågodis har jag nog aldrig sett honom äta, det blev brownies igår! Gott till både rödvinsslatten som var kvar sen middan och teet!
Finns det fotvård för killar i Sthlm? Vardå? Vad ska hon tatuera sig med, fö?
APG:
Njae, ingen speciellt för killar men jag ska gå där frugan brukar gå. Det är mest fotvården jag är där för... Fötterna har inte fått gå så mycket i sand i år så de behöver väl fixas till lite. Sedna bara sitta och ta det lugnt ett tag är ett brejk värt något.
Mmmmmh, brownies.... Det är ÄNNU bättre än choklad! Speciellt om det är valnötter i. *schlurp*
Det blir en ganska enkel sak. Ett "armband" bestående av stjärnor med familjemedlemmarnas namn i.
Nu lunch!
pling!!!
vissa dagar är mina jobbutmaningar större än vad jag är... tur att jag älskar utmaningar!