• passionsblomman

    I vått och torrt och stiltje och orkan

    Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

    Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

    Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

  • Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Hvidbrud

    Andbeyond: Då är hon ju stor nog att kunna bli luftad lite...
    He he! Tänk att skrida in i kyrkan med sin redan trashade klänning! He he! vilka miner!

  • andbeyond
    Hvidbrud skrev 2009-07-30 10:14:39 följande:
    Andbeyond: Då är hon ju stor nog att kunna bli luftad lite... He he! Tänk att skrida in i kyrkan med sin redan trashade klänning! He he! vilka miner!
    Hehe, ja helt klart luftbar!

    Man kanske skulle göra det, samtidigt som man tar någon amerikans tradition och gör något akrobatiskt istället för att skrida. Kanske lite faklor och trummor i bakgrunden? "Hoogachacka-tema"?
  • Ninnnis

    Snacka om selektiv läsning...

    Vad härligt att han får vara hemma två veckor extra! Mysigt Sött med den lille killen, men konstigt hur folk tar sig friheten att klappa en bäbismage. Ingen skulle ju gå fram och börja klappa på min ogravida mage, liksom... Fast barn kan kanske vara ursäktade

    Jag köpte Apiforce igår. Det ska tydligen främja fertiliteten och stabilisera cykeln. Det är säkert bara trams, men om det funkar så hade det ju varit bra nu när jag inte tar Pergotime. Om det inte funkar så är jag 166 kronor fattigare helt i onödan... Är lite nyfiken på Glandin 25 också, men det kanske bara är dumt?

  • andbeyond
    Ninnnis skrev 2009-07-30 10:19:44 följande:
    Andbeyond, nu blir jag ännu mer nyfiken på era kommande bröllopsbilder
  • Hvidbrud

    Inledd av din pappa i nån färggladkostym med cymbaler och trumpetorkester bakom er... såg jag helt plötsligt tydligt framför mig... hö hö...
  • Ninnnis

    Hihi

    Nu ska jag telefonkonferensa, ses senare! (konferensen är på engelska så jag får väl ta tillfället i akt och prova "thingy" )

  • Villemoa

    Tack för det varma välkomnandet!

    Hvidbrud, inte kommer vi sluta med tanttråden. Alla tanter är ju inte här
    Så härligt att får vara tillsammans hela första månaden!! Min man var hemma de tre första veckorna och det var såå skönt!! Det är rätt omtumlande och att då kunna vara tillsammans är guld värt!

    Andbeyond, vet inte om jag sagt det men du är jättefin i klänningen! När gifter ni er?

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan