• passionsblomman

    I vått och torrt och stiltje och orkan

    Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

    Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

    Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

  • Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • ingenjörsbruden
    Ninnnis skrev 2009-06-02 16:50:59 följande:
    Jo... fast varken Trettondagsafton, första maj eller midsommarafton är helgdagar i Danmark, så det jämnar nog ut sig ändå Men just denna veckan är det otroligt skönt att jobba här!
    Man kanske kan jobba lite här o lite där....

    Nä nu ska jag åka hemåt!

    på er alla!
  • Hvidbrud

    Eller vara egenföretagare och göra som man vill... Var ledig igår, men jobbar på fredag och tar ledigt midsommarafton...

  • passionsblomman

    hahahaha! Vilka hysteriskt roliga klänningar!

    Den ena där, var ju en söt...baddräkt!

    Nu finns det bilder i mitt galleri på två mycket miss-nöjda kissar som tvingats posera för att visa att de har öppnat yyyygona nu!
    Guu vad de piper argt när man tar upp dem ur lådan!

  • lanovia 08

    Shit vilka klänningar!

    Hvidis håller tummarna allt jag kan för att allt lägger sig rätt och du slipper kejsarsnitt. *kramar*

    Ninnis låter smart att vänta med stickorna tills fredag. Då borde du o BM (eller var det svintotanten???) tror på sen ÄL, är ju trevligt att slippa köpa nya stickor.

    Blommis någon kattmänniska är jag egentligen inte, men vad söta!! Jag gillade den ljusa bäst.

    Tänk om man kunde ha ett jobb där man kunde kombinera svensk och dansk ledighet hade ju varit perfekt. Eller så gör man som Hvidis o öppnar företag.
    Förresten Hvidis hur har det gått med butiken, fick du sålt den?

    Min mage har skärpt till sig. HÖll sig snäll hela gårdagen. Klart den kändes lite, men mer som normal mensvärk. Så nu tror jag ännu mer att det var spelandet i måndags som spökade. Tur att det är sommar uppehåll nu.

  • Hvidbrud

    Lanovia: Vad skönt att magen inte gör så ont mer. Inte kul att ha ont!
    Tack för alla hållda tummar! Hon verkade så skeptisk igår, UL-tanten, hon ville inte säga något om chansena alls. Mumlade bara att, tja när den sitter i bakväggen växer den ju inte lika mycket där... Jag hoppas på normal födsel men förbereder mig för kejsarsnitt... (så kommer hon ju ut en vecka tidigare också, så hinner jag kanske inte bli trött på att bära runt?)
    Butiken har inte blivit såld... Nu försöker jag bara hitta nån som vill ta över lokalerna, så jag inte ska betala full hyra i 6 månader... Orkar inte stressa upp mig för en butik. KAn ju alltid öpna igen ett annat ställe.

    Ingis: Ja, vist var det fantastiskt förfärlig den klänningen med hål för magen... Hihihihihi! Fniss!

    Daa: Hur mår du? Allt bra?

    Ninnis: Är maken hemma i helgen? Isåfal tror jag att ni får det liiite mer romantiskt än blomman..
    Blomman: När jag tänker på var du bor och föreställer mig hur det ser ut, så kommer det alltid gå omkring en naken man i din trädgård...

  • Nalle Puh 40

    Ligger lite lågt här ett tag nu, har SEMESTER och svävar fortfrande omkring på små rosa moln

    KRAAAAAAAM till er alla...

  • Hvidbrud

    Fru Nallis!! Klart du njuter av din semester, men snart kommer du tillbaks full av BT abstinens Hihi!
    Har du inte lite bilder vi kan få se från din stora dag? *nyyyfiiiken*

  • Nalle Puh 40
    Hvidbrud skrev 2009-06-03 08:47:14 följande:
    Fru Nallis!! Klart du njuter av din semester, men snart kommer du tillbaks full av BT abstinens Hihi!Har du inte lite bilder vi kan få se från din stora dag? *nyyyfiiiken*
    Finns en bild nu
  • Ninnnis

    Lanovia, vad skönt att magontet har gett med sig. Klarinett är farliga grejer

    Hvidis, min livmoder var ju tydligen bakåtlutad (?) innebär det att jag kan förvänta mig samma sak om jag blir gravid? Eller beror det på hur pyret ligger? Maken kommer hem ikväll eller imorgon förmiddag, sen är vi lediga torsdag-söndag ihop...

    Nalle, njuuuuut! *kilar genast in och tittar på din bild*

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan