• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • ingenjörsbruden
    Ninnnis skrev 2009-06-03 09:17:38 följande:
    Lanovia, vad skönt att magontet har gett med sig. Klarinett är farliga grejer Hvidis, min livmoder var ju tydligen bakåtlutad (?) innebär det att jag kan förvänta mig samma sak om jag blir gravid? Eller beror det på hur pyret ligger? Maken kommer hem ikväll eller imorgon förmiddag, sen är vi lediga torsdag-söndag ihop... Nalle, njuuuuut! *kilar genast in och tittar på din bild*
    Då har du inte tänkt dig några längre utflykter i helgen va?
  • Znose

*Visslar med ingis* kan inte vissla så bra alls men det gör väl inget...hellre än bra är mitt måtto

Ja...kan inte vara så kul om det är för varmt och vara gravid...det kan ju vara jobbigt med värme utan att vara gravid
    Tur då att det blir lite kallare emellanåt...eller inte... det bara regnar och regnar...

• passionsblomman

*vinkar till alla*

Hörni, det blåser ta mig tusan storm här tror jag!
    Sjön är helt full av vita gäss, men under dem är den stålgrå och himlen med. Grenarna på träden är som elvispar.

Ankan: Ja, det första man gör på nya jobbet kanske inte är att smygsurfa så värst mycket...
    Hoppas det är snällaaoch trevliga människor där iallafall. Så du får ha roligt och skratta lite på jobbet.

Det saknar jag lite från mitt förra kom ja på nu. Där var så mycket olika folk och rätt speciell stämning. Man kunde ju vara skitarg och less, men gu vad vi garvade också!

Tur jag har er, så jag får använda skrattmusklerna lite!

ÄL bör vara i helgen eller preciiis efter för båda Ninnis och mig.
    Tänker inte köpa stickor, för de kollar ju med VUL varenda dag.
    Men jag köpte storpack på nätet senast, och då tog jag både dem och gravtest. DEt behöver jag nya däremot.

Egentligen är det rätt sanslöst: jag kommer antagligen att ha SETT just den äggblåsan som kommer bli vårt BARN av så småningom! Hur overkligt är inte det?

• ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-06-03 10:49:33 följande:
    jag kommer antagligen att ha SETT just den äggblåsan som kommer bli vårt BARN av så småningom! Hur overkligt är inte det?
    Det är ju skitcooolt!
    Din mamma har haft ögonen på dig heeeeeeeela livet!
  • passionsblomman

Ja!

ingenjörsbruden skrev 2009-06-03 10:51:46 följande:
    Det är ju skitcooolt! Din mamma har haft ögonen på dig heeeeeeeela livet!
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-06-03 10:54:48 följande:
    *sätter mig bredvid ingis och kör nakenchock genom samhället*

*Vroooooom....flaschar magen för ett äldre par....vrooooom*
  • Ninnnis

Oj vilka nakenchockar vi får såhär på en lillördag

Ankan, jag har köpt clearblues äl-test. Tänkte börja testa på fredag (dag 12) och köra ( ) tills det (förhoppningsvis) ger utslag...

Ingis, nej jag känner väl att det hade varit mysigt att vara hemma... Maken har ju varit borta i 1,5 vecka och åker till Sthlm på måndag igen. Han hoppas på myshelg med fotboll på lördag så det känns inte klockrent att åka iväg. Han fick erbjudande om att gå på Springsteenkonsert imorgon, men han tackade nej för att han ville hem och mysa med sin fru Såg nu i andra tråden att ni inte heller får till det, så då behöver jag kanske inte ha så dåligt samvete...

Hvidis, då hoppas jag lillmuffins rättar till sig

*vinkar till Blommis äggblåsa*

• Ninnnis
    passionsblomman skrev 2009-06-03 11:17:15 följande:
    Kanske kan detta vara en fruktbarhetsrit? *hänger kransar runt håret och kallar mig Näckan*
Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan