• passionsblomman

    I vått och torrt och stiltje och orkan

    Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

    Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

    Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

  • Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Ninnnis

    Båda, fast det var iprenmannen jag menade


    Hvidbrud skrev 2009-05-18 12:05:30 följande:
    Iprenmannen eller greken?
  • Hvidbrud

    Ja, precis! Ljuvligt äckligt smörig schlageraktig. IRL skulle han aldrig gå hem, han var ju så slemmig som få! Men det får man poäng för i eurovisionvärlden!
    lanovia 08 skrev 2009-05-18 12:33:51 följande:


    Greken, ljuvlig? Jag rös när jag såg honom, vilken äcklig smörig kille och vad skulle han med handen i skrevet att göra?Smaken är som baken.
  • ingenjörsbruden

    Men greken var ju bara för underbar!!! Så härlig motvikt till alla halvnakna tjejer!!!! Maken blev nog lite avis jag när jag (o de andra tjejerna) satt o i princip vrålade...mer vrål ju mer bröstvårtor vi såg!! Hahahahaha!
    Han var ju bara liiiiite för mkt!! Hahahaha! Störtskön motvikt!
    Klart att det skulle finnas ett riktigt smörigt manligt sexobjekt med i finalen...kvinnliga sexobjekt var det ju hinkvis med!
    Skulle kanske inte ta i en sådan kille ens med tång om man träffade honom medans man var singel.....ja jo...kanske för en testkörning ...hahahahha!
    Men den stackarn kunde nog gott behöva våra vrål....med tanke på alla vaxning han måste ha blivit utsatt för! Hahahahahah!

    Iprenmannen/smurfmannen var faktiskt lite läskig....hahahaha vad tillförde han eg!! Hahahahaha!

    Blommis: Vilket microdrama! Tur att hon fortfarande har sug för grädde!
    Om man blåser i nosen på henne....ploppar inte tattungarna ut i andra ändan?

    Nallis: Vilken sötnos!

    Ja syrrans man....han är def ett kapitel för sig.....brrrr! *försöker skaka av mig obehagskänslorna*
    Andbeyond: Ja jag har tänkte på det där många gånger....syrran har själv osså sagt det att hon hade haft det mkt bättre själv...o jag försöker ju peppa henne...men beslutet måste vara hennes. Så ja...när hon väl bestämt sig så stöttar jag! O det vet hon.

    O nä...helt rätt Lanovia, han är inte ens värd energin av ett minus.

    Vi får starta en stödklubb för alla bra baciller kanske!

  • ingenjörsbruden

    Nalle Puh 40 skrev 2009-05-18 12:36:28 följande:


    Nu ska jag på MASSAGE, åh vad det ska bli sköntTjingeling på er alla...
    Åhhhh...riktigt avis!!! Men det är du väl värd!!
  • Ankan80

    Halloj, va ni skriver. Orkar inte kommentera, men instämmer i det mesta

    Jag skall på intervjun i morgon kl. 9....undrar hur det kommer gå till, har ju liksom aldrig varit på sånt här. Går man runt till alla på sina rum och presenterar sig eller sitter alla runt ett bord och synar en ?

  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-05-18 12:57:49 följande:
    ingis: Jag har redan bokat in mig hos er på nästa schlagerfest!
    Ni är självskrivna ju!!

    Ankis: Beror nog på företaget....här hos oss så går chefen runt o presenterar dels oss o dels den intervjuade...ibland så ställer den som intervjuats frågor o ibland så ställer vi frågor.

    En stor fördel är om man lyckas snappa upp klädkoden för företaget(så passar man in direkt liksom).....är det jeans o tenniströja eller skjorta o slips....så att man klär sig fint men inte för fint...assvårt!
  • passionsblomman
    ingenjörsbruden skrev 2009-05-18 12:52:32 följande:
    Om man blåser i nosen på henne....ploppar inte tattungarna ut i andra ändan?
    Hahaha! Gud så gräsligt!
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-05-18 13:13:34 följande:
    Hahaha! Gud så gräsligt!
    Hahahah ja visst är jag!!! Jag MÅSTE ju få gå hem om jag ens kan komma på så dumma saker eller hur?!
  • Hvidbrud

    Du har väl redan gjort ett mysigt stilla trångt föd-hörn till henne, kan jag tänka? Det är många tattungar som blir födda i skokartonger och andra lådor...

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan