• passionsblomman

    I vått och torrt och stiltje och orkan

    Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

    Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

    Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

  • Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Nalle Puh 40

    Blomman: Nu har jag lagt in ett kort på min kisse, Filippa i mitt galleri

  • passionsblomman

    Åh, hjälp, micro-drama i tretti sekunder...skulle ta in tvätten från altanen nu när det börjat regna...

    ...in genom dörren med hela famnen full...
    såklart smiter kattan ut då! och nu går hon verkligen och letr och piper och kryper in under täcken och fiktar, så det lär vara nära dags för ungarna nu...MEN jag lyckades locka in henne igen med lite vispgrädde! *pustar ut*

    jag vill verkligen inte springa runt bygden och leta efter hennes bebisar.

  • Celeste97

    Passion, vilken gullegubbe herr Blomma har blivit då! Rätt bra blomval också må jag säga!

    Ingenjören, stolpskott är det snällaste man kan säga. *ryser* En karl som stöter på en 13-15-åring när hans fru är gravid!?

    Lanovia, väl uthärdat! Men ta allt en sak i taget, och säg stopp om det blir för mycket på en gång. Ibland när man skyndar framåt så glömmer man att lyssna på sin egen kropp.

    Nu vill jag också veta hur många små kattor det bor i den dära magen!

  • andbeyond

    *sitter på huk omringad av grädde och makrill* Kooomsi koomsi söta missarna

  • passionsblomman

    Fiiina kissekatten! Vad jämnt hennes mönster har lyckats hamna på nosen!

    Nalle Puh 40 skrev 2009-05-18 12:06:39 följande:


    Blomman: Nu har jag lagt in ett kort på min kisse, Filippa i mitt galleri
  • lanovia 08

    Tack alla gulliga för söta ord och kramar. Idag är tydligen inte dagen då jag borde ha vaknat.
    Har bestämt mig för att jag skall stanna hemma från repet ikväll, springa en runda och sedan bara pyssla om mig själv.

    Greken, ljuvlig? Jag rös när jag såg honom, vilken äcklig smörig kille och vad skulle han med handen i skrevet att göra?
    Smaken är som baken.

    Ingis systers man får nog inte ens minus utav mig, utan är knappt värd att ens slösa minus på. Hallå??? Vart har han sina hjärnceller???

    Oj vad ni var flitiga med spriten (till händerna alltså). Jag håller mig bestämt borta. Vill inte döda de bra bakterierna jag har på händerna för att låta elakare o motståndskraftigare överleva.
    Sedan spriter jag händerna massa i yrket (men då med handskar på) och jag förstår att det är skillnad för folk inom vårdyrket.
    Armbågen o papper när man öppnar äckliga dörrar är kanon.

  • Nalle Puh 40

    Nu ska jag på MASSAGE, åh vad det ska bli skönt

    Tjingeling på er alla...

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan