• T0612

    Vinterbrudar

    Här hoppar vi över från den gamla tråden "vi som gifter oss i december 2009" och tar in alla vinter brudar istället =)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-27 19:33
    NOVEMBER
    14: 14e november, Borlänge. Mrsstumpan, Göteborg

    DECEMBER
    05: T0612, Göteborg,
    December 2009, Sthlm,
    linvinter, Göteborg
    12: Bittesös, Sorunda (Nynäshamn)
    19: Emmibob, Hotagen (Jämtland),
    DCL, Norrköping
    31: Teapot, Göteborg

    JANUARI
    02: Allez, Karlstad,
    JennyE82, Ljusdal
    09: Ninni84r (Halmstad, Öjasjön)
    23: Mariavw81 (Smådalarö Gård, söder om Stockholm)

    FEBRUARI
    13: Elbe, Umeå
    20: Selma2010, Övik (datum inte helt spikat)
    20: Nima2, Upplands Väsby (Norr om Stockholm)

  • Svar på tråden Vinterbrudar
  • December 2009
    linvinter skrev 2009-07-22 22:20:48 följande:
    Igår fick jag reda på att alla vi bjudit kommer på bröllopet! Och min släkt har bokat hotell också, precis i närheten av där vi skall ha vigel och fest! Så nu kan jag ta tag i bordsplacering och fundera ut placeringskort m.m.Dock har jag lite problem med placeringen..
    åh vad kul att alla kommer !!
  • emmibob

    December: förstår din glädje GRATTIS!!! Du får lägga ut bild i galleriet så vi alla kan njuta av skapelsen!

    Linvinter: vad kul för dig att alla kommer. Vad har du för problem med placeringen? Kanske kan vi hjälpa dig?

  • emmibob

    Förresten ha det så bra så länge tjejer. Nu drar jag på bröllop några dagar. Men självklart rapporterar jag när jag kommer hem

  • Bittesös

    Hej på er alla. Har äntligen kommit hem från semestern och här har hänt jättemycket. Spännande..
    Själv ligger allt lite på is, har liksom lite bröllopstorka i nuläget. Men det kommer väl tillbaka..

  • linvinter

    Min bror fick barn nu i april och jag vill gärna placera min bror med sin fru och barn så de kan hjälpas åt.
    Och då känns det som jag borde placera min sambons syster med sin sambo.
    Sen är frågan om jag kan sära på våra kompisar för att blanda runt lite. Men då tyckte tydligen min bästa kompis sambo att min sambos bästa kompis sambo är lite konstig och de hade hamnat brevid varandra i mitt första förslag. Ifall jag skall ändra det så kommer min sambos bästa kompis snettmittemot min sambos syster och de bråkar jämt (små gnabb).

    Hur skall man få alla att få det bra?

  • December 2009
    linvinter skrev 2009-07-22 23:48:16 följande:
    Min bror fick barn nu i april och jag vill gärna placera min bror med sin fru och barn så de kan hjälpas åt.Och då känns det som jag borde placera min sambons syster med sin sambo. Sen är frågan om jag kan sära på våra kompisar för att blanda runt lite. Men då tyckte tydligen min bästa kompis sambo att min sambos bästa kompis sambo är lite konstig och de hade hamnat brevid varandra i mitt första förslag. Ifall jag skall ändra det så kommer min sambos bästa kompis snettmittemot min sambos syster och de bråkar jämt (små gnabb).Hur skall man få alla att få det bra?
    Jag placerar alla med 1 barn så barnet är i mellan föräldrar, om 2 barn mamma mellan och så de tyngre barnet är mellan föräldrarna förstår du?

    vi sätter folk som hör ihop, ihop och vännerna blandar jag runt lite men så de har nån polare nära ändå
  • linvinter

    Jag har tänkte mig 8st på varje långsida och en på varje kortsida.

    Barn
    Brors Fru Bror
    Sambos kompis Brudgummens mamam
    Min kompis Brudens pappa
    Farmor Bruden
    Morfar(sambons) Brudgummen
    Mormor Brudens mamma
    Min kompis sambo Brudgummens pappa
    Sambons kompis sambo Sambons syster
    Sambons syster sambo

    December 2009 skrev 2009-07-22 23:54:31 följande:


    Jag placerar alla med 1 barn så barnet är i mellan föräldrar, om 2 barn mamma mellan och så de tyngre barnet är mellan föräldrarna förstår du? vi sätter folk som hör ihop, ihop och vännerna blandar jag runt lite men så de har nån polare nära ändå
  • linvinter

    humm alla mellanrum försvann...

    Barn (kortsida)
    Brors Fru - Bror
    Sambos kompis - Brudgummens mamam
    Min kompis - Brudens pappa
    Farmor - Bruden
    Morfar(sambons) - Brudgummen
    Mormor - Brudens mamma
    Min kompis sambo - Brudgummens pappa
    Sambons kompis sambo - Sambons syster
    Sambons syster sambo (kortsida)

  • December 2009

    Känner mig duktig då jag nu beställt massor !

    Bubblor
    Organzapåsar
    Pussklockor
    Ljusstakar
    Servetter
    Servettringar
    Dekorationssand

    Ska skaffa band till bubblorna och beställa ris ihop med nya inbjudningskorten för hatar mina

Svar på tråden Vinterbrudar