• T0612

    Vinterbrudar

    Här hoppar vi över från den gamla tråden "vi som gifter oss i december 2009" och tar in alla vinter brudar istället =)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-27 19:33
    NOVEMBER
    14: 14e november, Borlänge. Mrsstumpan, Göteborg

    DECEMBER
    05: T0612, Göteborg,
    December 2009, Sthlm,
    linvinter, Göteborg
    12: Bittesös, Sorunda (Nynäshamn)
    19: Emmibob, Hotagen (Jämtland),
    DCL, Norrköping
    31: Teapot, Göteborg

    JANUARI
    02: Allez, Karlstad,
    JennyE82, Ljusdal
    09: Ninni84r (Halmstad, Öjasjön)
    23: Mariavw81 (Smådalarö Gård, söder om Stockholm)

    FEBRUARI
    13: Elbe, Umeå
    20: Selma2010, Övik (datum inte helt spikat)
    20: Nima2, Upplands Väsby (Norr om Stockholm)

  • Svar på tråden Vinterbrudar
  • linvinter

    Emmibob hur går det för dig? Länge sen man hörde från dig.

  • 14e november

    Nu har jag äntligen hunnit med en hel del, beställt klänning, toastmastern tillfrågad och sagt ja, en av solisterna sagt ja, känns som om man äntligen är "på väg".
    Vad ska ni andra ha för brudbuketter?

  • linvinter

    Är snart klar med inbjudningarna. Klistrade på adresslapparna idag. Nu är det bara frimärke som saknas.
    Har ni köpt särskilda? Jag hittade fina på posten. Dock verkar det bli dyrare om man beställer där ifrån. Kan man be sitt postutlämningställe att beställa hem ifall de inte har de hemma?

  • T0612

    vi beställde pussmunnarna som frimärke och dem kostade lika mycket blev frakt avgift bara =) vilka blev det?

  • linvinter

    Köpte några med snögubbar på. De var värda 11kr/st. Passar bra då vår inbjudningar var lite tunga och behövde dubbla frimärken annars. Jo, det blev "bara" 20kr extra för frakt.

  • T0612

    passar ju med årstiden för bröllopet med =O) 20 kr kan det vara värt tycker jag nog

  • linvinter

    Det var lite det vi tänkte. Sambon gillade inte de med pussmun, annars var jag inne på dem.

  • Teapot

    Vi klistrade på gamla julfrimärken (de fungerar som ekonomipost) med en krans i form av ett hjärta på. Men mest för att min blivande är så ekonomisk att han storshoppade frimärken vid årsskiftet innan prishöjningen

Svar på tråden Vinterbrudar