• MyStyle

    CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!

    Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öppna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

    Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

    Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.htm...
    Tråd nr 13: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3235821.html

    Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

    Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

    LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

  • Svar på tråden CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!
  • hujjedamejj

    Det funkar relativt bra för mig att väga mig varje dag. Man ska ju inte väga sig SÅ ofta, men det är så svårt att låta bli, för jag blir ju glad varje gång det visar minus. Och dom gångerna det visar plus. Ja då blir jag ännu mer peppad till att fortsätta. Jag vill ju inte sluta med minus heller =)
    Jag vet inte, men det kanske är samma sak för dig. Att får du se att du går ner varje vecka så gå det bättre för dig att hålla dieten. Menar nu inte att du ska väga dig varje dag som jag, utan väg dig du nästa vecka, och ventilera lite med konsulenten!

  • emmsingen5

    Jag har ingen våg hemma, så jag väger mig bara hos konsulenten..Det blir ju då en gång i veckan, men nu när jag inte ska dit denna veckan vet jag inte om jag klarar av att gå 2 veckor utan att alls väga mig.. Då kommer jag nog bli så sjuk nyfiken, och inte vågar jag ställa mig på någon annan våg heller om den är helt missvissande.. Hum, får se hur jag gör..
    ¨Kankse köpa en våg? Digital är väl det bästa?

  • bambibloggagratisse

    Jag väger mig varje dag... tycker att det är väldigt peppande. Det är nästan dagens höjdpunkt att väga sig på morgonen :)

    bambi.blogg.se

  • emmsingen5

    Då är det nog dags för mig att införskaffa mig en våg :)

  • SIAX

    Jag har också vägt mig varje dag eftersom jag varit så sjukt nyfiken, men nu har det inte hänt så mycket de senaste dagarna så nu skall jag försöka att låta bli ett par dagar för att få kicken när man ser att siffrorna på vågen ändrar sig nedåt.
    Jag tycker att digital våg är bäst. Då ser man även när de små hektona som försvinner :)

  • bambibloggagratisse

    SIAX: Ja, jag har en digitalvåg som även visar fettprocent, det är himla kul att se den minska också.

    Imorse så stod vågen stilla. Trist, men så är de ibland.

    bambi.blogg.se

  • SIAX

    Jag har alltid varit lite rädd för digitalvåg som visar fettprocent men nu när går neråt istället för uppåt skulle det ju faktiskt vara kul att kolla den procenten också. Man kanske skulle investera i en ny våg :)

    Här är det också helt stilla just nu. Jättetrist när man "vant sig" vid att det minskar varje dag. Det är 8:e dagen idag, och än så länge känns kuren relativt lätt. Tycker fortfarande att toabesöken är jobbigast. Blir väl extra jobbigt eftersom man hoppar på kryckor, förstås... :) När kommer detta evinnerliga kisseriet stabiliseras? Eller kommer det överhuvudtaget att göra det?

  • emmsingen5

    Ja samma här, kissar alltid mycket på renkur.. Ingen mat som binder upp vattnet och sen dricker man, varje fall jag mer än jag gör annars... toalettepapper går åt mer än någonsin, men det är det samma.. Kläderna sitter bättre :) På måndag ska jag införskaffa våg, kanske blir en sån som visar fettprocent också.. :)

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!