• MyStyle

    CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!

    Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öppna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

    Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

    Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.htm...
    Tråd nr 13: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3235821.html

    Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

    Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

    LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

  • Svar på tråden CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!
  • bambibloggagratisse

    Jag har en massa tips på min blogg (under kategorin Cambridgekuren & viktminskning): bambi.blogg.se


    Venus08 skrev 2009-05-13 12:55:00 följande:
    En fråga till er som hållit på med CK en längre tid:Hur i hela fridens namn klara ni av det?Jag har provat CK i sammanlagt 1 vecka på ren kur. Under den perioden var jag konstant hungrig, hade huvudvärk och helt galet vresig och arg. Jag pallade inte längre än 1 vecka (och inte min familj heller som var tvungna att bo med detta monster)...Nu har jag 5 kg kvar som jag skulle vilja gå ner till mitt bröllop (den 29 augusti). Försöker äta sunt samt promenera ca. 3-4 gånger i veckan (8km), men de sista kilona vill inte ge med sig. Så till mitt stora förtret ser jag CK som det enda och sista alternativet. Hur och vad skall jag göra??? Snälla hjälp mig!
  • Venus08

    Tack alla! Ni är otroligt duktiga måste jag säga!!!!

    Det är precis det här jag behöver. Dvs. en massa peppande och att läsa om att det verkligen fungerar för er!!!

    Skall ta kontakt med CK försäljaren här.

    I'll be back...

  • Pentan

    Heeeej där är du ju!!
    Fasiken vad grym du är - jättebra jobbat, du är så fin!!!!


    1augusti2009 skrev 2009-05-13 14:51:52 följande:
    Hej.. Lite uppdatering från mig!Idag stanande vågen på 82,6 -33 sedan den 5e januari.Haft sån ångest när jag tittat på kort från när jag var som störst, har så svårt att fatta att jag har sett ut så.Men nu har jag lagt ut bilder för att försöka bearbeta lite, titta gärna:brollop.mikkola.seHa det gott å lycka till alla, kram H
  • Duchess

    Håll ut! Tredje dagen har alltid varit jobbigast för mig när jag gått på ren kur. Mycket vatten och nån huvudvärkstablett brukar hjälpa litegrann...


    Marialia skrev 2009-05-13 14:41:33 följande:
    usch...mår inte alls bra idag, 3dje dagen... har huvudvärk o mår illa. Försöker hälla i mig allt vatten, men d e ju inte så lätt :( jobbig dag idag helt enkelt...
  • Pentan

    Kunde inte sagt det bättre själv!!


    hujjedamejj skrev 2009-05-13 13:56:57 följande:
    Höll du dig bara till påsarna, drack du ditt vatten? Du kanske inte mår så bra även fast du kommer i ketos?Jag var ckså som dig.. Nja, de går inte... jag ska på kalas och jag jobbar natt. Men det går!! Börja redan nu! Allting löser sig. Ska du hålla på flera veckor så kommer du alltid att stöta på saker som är olämpliga när du går på diet, t.ex. kalas.Iofs så kan du ju passa in dina tre dagar när du VET att du inte ska göra något. Och HÅLL UT. det SKA bli bättre efter tre dagar om du sköter dig. Dvs äter dina tre påsar OCH dricker dina tre liter varje dag! Kanske tom en extra liter?
  • Venus08

    1augusti2009:

    Jag är verkligen imponerad. Du ser helt fantastisk ut!!!
    Duktigt jobbat!!! Du får mig verkligen inspirerad att börja med CK!

    Tack!

  • 1augusti2009

    Tack snälla du Att få beröm och dessa underbara värmande orden jag får från er får en att KÄMPA vidare.

    Jag hade ärligt inte klarat mig utan denna tråd som pentan startade

    Det kommer motgångar av känslor och tankar ibland men även så mkt positivt att denna resa är till 150% värt sitt slit.

    Tack igen! Å STYRKEKRAMAR till er alla


    Venus08 skrev 2009-05-13 18:33:58 följande:
    1augusti2009:Jag är verkligen imponerad. Du ser helt fantastisk ut!!!Duktigt jobbat!!! Du får mig verkligen inspirerad att börja med CK! Tack!
  • oliveroebbasmamma
    Pentan skrev 2009-05-14 07:58:04 följande:
    Dag 4 -5 kg81,9 kg
    FASEN...jag är så impad av hur duktig du är!!
    Själv traglar man med kombinerad kur...får inte igång magen med ren..hur gör du?

    - 11 kg på 4 veckor ändå...och då är det verkligen inte ren kur!
  • bambibloggagratisse

    Inne på dag 11 idag... så efter 10 dagar så visade vågen imorse:

    71,4 kg (-4 kg)

    Det rasade nästan ett kilo från igår.. men så har jag mens nu.. så nu är det snabbt neråt. Första veckan var det lite trögare när man höll på och samlade på sig vatten inför mensen :(

    bambi.blogg.se

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!