• anapanasiti

    Fler 27 juni-brudar?

    Hur långt har ni kommit med planeringen? Det hade varit roligt att följas åt och diskutera saker som vi undrar över

  • Svar på tråden Fler 27 juni-brudar?
  • LirreMagic

    Ja det känns rätt skönt faktiskt.

    Men vad duktig du har varit 40 kg är inte dåligt.
    Jag är galet imponerad. You go girl! Och den 27/6 kommer du ju ändå vara snyggast av alla

    Linda Louise skrev 2009-05-28 18:03:35 följande:


    Jag är inte ALLS avundsjuk... Suck. Vad härligt! Vilken skön känsla det måste vara för dig! (Själv har jag varit en riktig träskpadda tidigare, men har lyckats kämpa bort 40 kg sen april '08, så jag är rätt nöjd ändå trots lite löst kött på ryggen.)
  • Linda Louise
    LirreMagic skrev 2009-05-28 18:27:24 följande:
    Och den 27/6 kommer du ju ändå vara snyggast av alla
    ...i alla fall på delad förstaplats med ER alla i landets alla kyrkor och rådhus! Tack för dina snälla ord! Kram!
  • LirreMagic

    ha ha ha såklart! ;)

    Linda Louise skrev 2009-05-28 19:40:47 följande:


    ...i alla fall på delad förstaplats med ER alla i landets alla kyrkor och rådhus! Tack för dina snälla ord! Kram!
  • HavsVigsel

    29 dagar. Iiihhh. Måste köpa öljetter och lacka till klänningen, prova korsetter, gå in skorna osv osv. Vart tog tiden vägen?

  • mrsholm

    De ringde just och sa att jag kunde komma och prova min brudklänning som var färdigsydd!!! Har inte ens sett den än....spännande=)

  • LirreMagic

    någon annan som är nervös för en ev möhippa imorgon?
    Den här veckan har jag fått ett anonymt brev med budskapet "redo för den nakna sanningn? snart smäller det..." och igår kom det en bukett blommor från en hemlig beundrare och på kortet stod det "den nakna sanningen närmar sig, och då smäller det"
    kommer inte kunna sova ikväll tror jag...

  • Linda Louise

    Jag är beredd på allt men förväntar mig inget när jag släcker lampan inatt och låter fredag bli till lördag... Lycka till alla ni som kommer bli hippade imorgon! Glöm inte att berätta för oss vad som hände sen!

  • anapanasiti

    Nu är det bara 4 veckor kvar . Igår fick jag min andra möhippa. Det var mina goa arbetskompisar som hade fixat... jag fick spela in en skiva, samla autografer och sen var vi ute o käkade. Jag hade jätteroligt och bjöd riktigt ordentligt på mig själv.

    Lycka till ni som blir hippade idag

  • anna01

    Jag hademin hippa igår, mår mindre bra idag
    Kom till jobbet kl 15 och när jag kliver in i vardagsrummet ser jag fokl i ögonvrån. Där stod dem, 17 underbara tjejer och skrek. Höll på att dö av en hjärtinfark
    Sen klädde de ut mig i en rosa baby dräkt som var på tok för liten och plakat. Vandrade till en arbetskamrat och började festa och skratta. Sen bar de iväg till centrum där jag fick sjunga barnvisor utanför bolaget-löningshelg
    Nästa uppdrag var att klippa tvättanvisningar av killars kalsonger. Och samla mobilnummer.
    Sen gick vi tillbaka och grillade. Vid 23:00 gick vi på krogen och där var de live band som spelade så givetvis hade de ordnat så jag skulle upp på scen och sjunga
    Jag hade så himla roligt igår, gladast blev jag av att så många kunde komma.
    Men nu är de skönt att de är över så slipper jag oroa mig för de

Svar på tråden Fler 27 juni-brudar?