• warren

    1 miljon steg på 10 veckor

    Hej!

    I morgon tänkte jag att jag skulle ta på mig stegräknaren och börja trampa. Samtidigt ska jag försöka i så stor utsträckning som möjligt dra ner på kakor, godis och glass.

    Om 12 veckor gifter jag mig och jag vill känna mig vacker på min stora dag. Därför sätter jag upp som mål att på 10 veckor gå 1 miljon steg. Det är knappt 15000 steg om dagen, dvs inget jätteprojekt.

    Någon som vill hänga på? Sen kan man gå in och peppa varandra när det känns tungt. Kom gärna med andra förslag på något enkelt och hälsosamt.

    kram

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-13 20:08
    1 vecka, 9 kvar. Kör hårt.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-14 21:12
    Nu har halva tiden gått och det verkar som om alla har varit jätteduktiga. Kämpa på 5 veckor till så får se vem som först når miljonen.

  • Svar på tråden 1 miljon steg på 10 veckor
  • passionsblomman

    Ja vips så sitter man där med en hoper nya ord som man kanske iofs hört men aldrig funderat närmanre över...

    Jag har just ätit vårens första Rabarberpaj. Det var gott.
    Jag får nog gå extralångt i morgon...


    september2009bröllop skrev 2009-05-18 18:42:15 följande:
    Tyckte de va intressant att läsa.. Vi har inte ens börjat fundera så mycket på barn än.. Just nu är hus och bröllop nummer ett men en vacker dag sitter man ju där själv och beräknar ÄL För att komma tillbaka till ämnet så borde jag gå ut och gå.. tryckte precis i mig choklad.. Va såååå sugen....
  • september2009bröllop

    Ååååh vad gott med rabarberpaj.. Vad sugen jag blev nu.. Fy blomman vi ska ju motivera varan till träning inte sötsaker

  • passionsblomman

    Varsågod, lite paj till dig..:-d

    Jag vet, men man ska äta frukt och grönt också...*flinar*

    rabarber är...vad fasen är rabarber egentligen? en gruft?


    september2009bröllop skrev 2009-05-18 19:56:01 följande:
    Ååååh vad gott med rabarberpaj.. Vad sugen jag blev nu.. Fy blomman vi ska ju motivera varan till träning inte sötsaker
  • september2009bröllop

    vad tusan är gruft??? hmm får nog goolga det

  • tonårsmorsa

    Åh, jag vill också ha lite paj.

    Frukt eller grönsak, det är frågan. Botaniker och gastronomer verkar inte helt överens:

    www.fruktogront.se/modules/artiklar/artikel.php

    Gruft låter bra.


    passionsblomman skrev 2009-05-18 20:00:58 följande:
    Varsågod, lite paj till dig..:-dJag vet, men man ska äta frukt och grönt också...*flinar*rabarber är...vad fasen är rabarber egentligen? en gruft?
Svar på tråden 1 miljon steg på 10 veckor