• warren

1 miljon steg på 10 veckor

Hej!

I morgon tänkte jag att jag skulle ta på mig stegräknaren och börja trampa. Samtidigt ska jag försöka i så stor utsträckning som möjligt dra ner på kakor, godis och glass.

Om 12 veckor gifter jag mig och jag vill känna mig vacker på min stora dag. Därför sätter jag upp som mål att på 10 veckor gå 1 miljon steg. Det är knappt 15000 steg om dagen, dvs inget jätteprojekt.

Någon som vill hänga på? Sen kan man gå in och peppa varandra när det känns tungt. Kom gärna med andra förslag på något enkelt och hälsosamt.

kram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-13 20:08
    1 vecka, 9 kvar. Kör hårt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-14 21:12
    Nu har halva tiden gått och det verkar som om alla har varit jätteduktiga. Kämpa på 5 veckor till så får se vem som först når miljonen.

• Svar på tråden 1 miljon steg på 10 veckor
  • tonårsmorsa

Jag har gått över 15000 och än är dagen inte slut. Nu borde jag väl ändå lyckas den här veckan.

• December 2009

Får jag vara med på resten av veckorna?

• tonårsmorsa

Här har vi hoppat in lite olika. Alla når vi väl inte målet 1 miljon steg samtidigt, men vi sporrar varandra och det är det viktigaste. Så självklart ska du vara med.

December 2009 skrev 2009-05-20 20:51:34 följande:

• passionsblomman

Såklart!

Dessutom tror jag det lutar åt omstarter här framöver, då det trasslat lite med hälsa, stegräknare och annat för vissa här. Det ska minsann knatas hela sommaren och hösten med för egen del, hade jag tänkt.

Det är perfekt med en pepptråd för något som annars kan bli lite ensamt och tradigt.

December 2009 skrev 2009-05-20 20:51:34 följande:

• December 2009

Åh då ska jag vara med Köpte min stegräknare idag så i morgon är min första räknardag för mig Tar dock av den på gymmet kanske när man kör där på maskinerna med cykel mm

• september2009bröllop

Jag har börjat mjuk starta med crosstrainerna här hemma och då har jag på mig stegräknaren.. Tar dock av mig den när jag spelar badminton.. Lycka till på första stegräknar dagen och välkommen till tråden december

December 2009 skrev 2009-05-20 20:58:07 följande:

Åh då ska jag vara med Köpte min stegräknare idag så i morgon är min första räknardag för mig Tar dock av den på gymmet kanske när man kör där på maskinerna med cykel mm
    Va det förresten inte någon som länkade till en sida där man kunde räkna om aktiviteter i steg för några sidor sen?
  • Im yours

Halloj!

Visst var det så, här kommer den i repris

www.motiomera.se. Där kan man utmana sig själv och gå kors och tvärs över hela landet. Kul att ha ett mål och trigga sig själv till att röra på sig, och den räknar också om andra aktiviteter till steg.

Trevlig helg!!

♥ ♥ ♥ ♥

• December 2009

Satte på min i morse efter fått på mig byxor att fästa den i. Redan uppe i över tusen steg?? Hur tusan då? Tycker inte man går så mycket

• september2009bröllop

oj.. hehe kanske skulle sluta ta av mig den när jag är hemma Min brukar åka på när jag går hemifrån och av dnär jag kommer hem om jag inte ska upp på crosstrainern för då åker den på igen

December 2009 skrev 2009-05-21 08:38:05 följande:

Satte på min i morse efter fått på mig byxor att fästa den i. Redan uppe i över tusen steg?? Hur tusan då? Tycker inte man går så mycket
    [/citat]

tack för länk i repris

Im yours skrev 2009-05-21 00:42:51 följande:
    [citat]
    Halloj!Visst var det så, här kommer den i repris www.motiomera.se. Där kan man utmana sig själv och gå kors och tvärs över hela landet. Kul att ha ett mål och trigga sig själv till att röra på sig, och den räknar också om andra aktiviteter till steg.Trevlig helg!!♥ ♥ ♥ ♥
  • september2009bröllop

hmm min andra mening verkade hamna i citatet så här kommer tacket till im yours igen Tack för länk i repris

Svar på tråden 1 miljon steg på 10 veckor