• Morr

    gå med blivande maken i kyrkan?

    Jag undrar om man kan göra så här, vad tycker ni?

    Kan jag gå in med min blivande make i kyrkan/till ceremonin? Tror nämligen att han vill det och jag tycker det vore fint. Vi vill inte ses innan vigseln utan möts första gången i vapenhuset eller rummet innan ceremonirummet. Har inte bestämt än om det blir kyrklig eller borgelig vigsel.

  • Svar på tråden gå med blivande maken i kyrkan?
  • lillkråkan

    Men jag undrar om det här att fåglar har dött av wunderbaum verkligen är sant vem vet vart de har varit tidigare de kanske har ätit något olämpligt frö bara, tex risgryn från de gammelmodiga vigslarna som var förr i tiden. Dessa (risgrynen alltså)har varit färgade och smaksatta så det är därför de stackars fåglarna har dött. De har liksom kommit fram när kyrkan har förflyttats!

    Så vi kör på den här trendsättaren tror jag!För det här är ju vårt bröllop och vi bestämmer eller huuuur!

    Undrar om det är många präster som kommer att behöva hornvertera nu?

  • Kjell Präst
    lillkråkan skrev 2009-04-16 13:31:41 följande:
    För det här är ju vårt bröllop och vi bestämmer eller huuuur!
    Jaja, strunta i fåglarna du bara!
  • justagirl

    Hahah..snacka om att denna tråd har ballat ur helt! *hihihi*

  • Aniara4

    Å herregud. Den här tråden var före min tid. Tack för tipset!

  • passionsblomman
    Aniara4 skrev 2012-02-01 17:10:07 följande:
    Å herregud. Den här tråden var före min tid. Tack för tipset!
    Haha! Men den var på min! och shit vad vi skrattade en del dagar... *nostalgisk*
    Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
  • passionsblomman
    Kjell Präst skrev 2012-02-01 18:14:34 följande:
    Jag skrattade så jag grät idag när jag läste den igen!
    Nu har jag just plöjt igenom hela som en rejäl nostalgitripp. Min familj undrar vad det är frågan om och varför jag inte slutar skratta och vad det är som är så roligt.
    -de skulle aldrig förstå!

    Ååh jag har ont i magen!
    Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
  • annapanna88

    Detta var ju ett hysteriskt roligt avbrott i bröllopsplaneringsvardagen! Denna tråden ska jag spara och läsa på regninga dagar!

  • Bröllop201206

    Haha! Läste igenom hela tråden nyss, å Gud vad jag skrattade! Härlig humor ni har alla!

Svar på tråden gå med blivande maken i kyrkan?