• Anja 19 juli 2008

    Fruar i Lund - del 3

    Tidigare var vi Brudar i Lund, nu är vi Fruar i Lund

    Hej allihop

    Nu när alla Lundabrudar - sommar 2008 - har blivit fruar så måste vi ju ha en ny tråd.

    Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. De flesta av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

    Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av allt mellan himmel och jord.

    Hoppas att ni hittar den nya tråden! :)

  • Svar på tråden Fruar i Lund - del 3
  • Hedebris

    själv är jag ju bara i v10.. så jag har ett tag kvar. hur är det med er andra.

  • ingenjörsbruden
    Hedebris skrev 2009-05-29 13:31:36 följande:
    själv är jag ju bara i v10.. så jag har ett tag kvar. hur är det med er andra.
    Nämen GRATTTIS!!

    Ni måste prata i en annan tråd osså....känner att jag har missat MASSOR!!

    Härligt!

    Här är det annars bra med magen....växer o kickar massor... v26 nu...pinnar på fort!
  • labbråttan83

    Va men hallå, vad är det som händer!? Nu känner jag mig helt borta!

    Först och främst: Stort grattis Gabbi till pojken! Hoppas ni båda två mår bra!

    Anne: låter superhärligt med nya stugan! *längtar till sommaren...*

    Tyvärr (?) så har det visat sig att jag nog inte får dricka något rosévin i sommar, går in i vecka 6 idag Så då är jag en månad efter dig Hedebris! Grattis förresten! Nu får vi bara hålla tummarna resten av vägen.

    Ingenjörsbruden: Redan vecka 26!! Shit, vad tiden går fort! Hoppas det är riktigt bra med dig också!

  • ingenjörsbruden

    Hahaha ja alla verkar gravida!!

    Nä men GRATTIS Madde!! Härligt! Hur har det gått med lgh-jakten?

    Riktigt roligt...vi är ju rätt många med bebismage nu!

    Mår ni bra, labbis o Hedebris? Illamående eller så?

    Ja 26 veckor....det har bara sagt svisch.....helt galet fort!

    Hösten blir väldigt spännande.....ska ju bygga hus då osså..... ALLT på en gång! Flyttlasset går i januari till Dalby...känns rätt bra....då är vår batting 4 månader o kräver fortfarande inga större ytor att röra sig på.....men det går ju fort sen!

    Jag har anmält spamm-inlägget från "Hoppet om bröllop".....hon har skrivit exakt samma i flera andra trådar......suck.

  • Panzerfaust

    Någon som sitter på en atombomb redo att släppas någonstans i närheten av kalmar-oskarshamn?

  • ingenjörsbruden
    Panzerfaust skrev 2009-05-30 15:13:38 följande:
    Någon som sitter på en atombomb redo att släppas någonstans i närheten av kalmar-oskarshamn?
    Näää vi gräver loss den biten bara.....*Moahahhahaha*
  • AnneiLund

    Men GUUUUUD
    Är alla gravida???!!!
    GRATTIS GRATTIS!!!!!!!!
    Så fantastiskt roligt!
    Själv är jag i vecka 40 idag!!!
    Galet skönt....vattenfylld och jäklig men enormt roligt!!!

    Stor kram

Svar på tråden Fruar i Lund - del 3