• Svar på tråden Luleåtråden del 3
  • altervattnet

    Jörgens fru skrev 2009-05-28 18:46:35 följande:


    Har någon något förslag på var man kan få tag på en transport från kyrkan till festlokalen.Våran transport som var fixad, har skitit sig...
    vad ska ni ha för transport ?
    häst o vagn, bil ?
  • fruiaugusti09

    oj svårt. vi ska iaf åka en rosa cadillac:D

    Blir perfekt när vi har tema rosa, vitt å silver;)

  • annanilsson78

    Någon som har tänkt eller har beställt brudbukett från blomsterlandet i Luleå?
    Jag ska ha en liten handbunden bukett, tyckte jag fick det bästa priset där(!)
    Är inte så himla brydd i buketten, bara den är rosa och grön:) Det är därför det känns som att jag INTE vill betala 2000 kr på den heller.
    Erfarenhet?

  • fruiaugusti09

    nä? vart ligger det?
    gör dom vanliga buketter? jag e inte heller såååå jätte brydd om buketten. fast lite fin måste den va;)

  • Jörgens fru

    Alla förslag mottages tacksamt.
    Är öppna för både häst och vagn, samt bil.

  • Tingelingela

    Var har ni köpt era ringar och vad har ni betalat för dom?

    Jag hade velat ha en diamantring men jag vet inte om vår budget tål det...

  • annanilsson78

    fruiagusti09: Blomsterlandet ligger nära K-Rauta och Luleå homecenter, dom binder vanliga och brudbuketter. Hon som jag pratade med sa att om man väljer en handbunden bukett blir arbetskostnaden inte så hög eftersom det går ganske fort, och då blir ju priset lägre. Sen beror det väl på vilka blommor man väljer...

    Det räckte om man besällde en vecka innan bröllopet så de skulle hinna få hem blommorna. Jag vet inte exakt pris men det skulle iallafall hamna under 1000 kronor för min bukett och 1 st corsage, kanske tom lägre. Kan ju lägga ut bild efter bröllopet:) Gifter mig 27 juni!

    Och jag håller med, jag är inte brydd men det är klart att den ska vara fin;)

  • fruiaugusti09

    ahh- ja vill gärna se en bild:)

    har suttit å kikt nu på nätet å de e sjukt snyggt med lösbundna buketter åååå. jag måste titta lite till å sen bestämma mig:D

  • delirious

    vi gifter oss den 26 september...å inbjudningarna ska skickas till veckan...oj oj snart är det officiellt :)

Svar på tråden Luleåtråden del 3