• Svar på tråden Luleåtråden del 3
  • LillemorL

    grattis altervattnet till gitermålet! fina bilder, och vacker brud och kyrka;)

    nu närmar det sig för oss alla andra, endast 9 veckor kvar för min del, var har tiden sprungit iväg???

    Igår provsmakade vi maten och det var heeelt underbar mat, lyxig och fantastisk god! så vi är jättenöjda! imorgon ska alkoholen beställas och på söndag ska vi besämma hur tårtan ska se ut, har öven köpt klart all dekoration, tänk va man kan fynda på tradera!!

    Nu är det bara klänningen som jag måste komma i haha, provade den förra veckan och den är så snöv såjag kan inte andas i den, så minst 4 kgmåste bort, så nu har jag köpt en reningskur och ska börja promenera 1 timme per dag, så borde ju kilona försvinna?

  • Leeeloo

    åhh... man får lite pirr i magen när man tänker på att det snart är dags. det är bara 38 dagar kvar för min del. =)

  • Jörgens fru

    LillemorL- vart ska ni beställa alkoholen ifrån?

    Själv så är jag faktiskt LITE stolt över mig själv. Började i februari att leva lite nyttigare och börja röra på mig. Så nu är 6 kg borta! Blir bara mer och mer peppad för varje gram som försvinner.

  • LillemorL

    vi ska ta den från tyskland via en väns kontakter! så jag hoppas allt flyter på smidigt =)

    Men oj, grattis till den viktnedgången! bra jobbat :) hoppas jag har samma flyt:)

  • altervattnet
    LillemorL skrev 2009-04-15 14:02:33 följande:
    grattis altervattnet till gitermålet! fina bilder, och vacker brud och kyrka;)nu närmar det sig för oss alla andra, endast 9 veckor kvar för min del, var har tiden sprungit iväg???Igår provsmakade vi maten och det var heeelt underbar mat, lyxig och fantastisk god! så vi är jättenöjda! imorgon ska alkoholen beställas och på söndag ska vi besämma hur tårtan ska se ut, har öven köpt klart all dekoration, tänk va man kan fynda på tradera!! Nu är det bara klänningen som jag måste komma i haha, provade den förra veckan och den är så snöv såjag kan inte andas i den, så minst 4 kgmåste bort, så nu har jag köpt en reningskur och ska börja promenera 1 timme per dag, så borde ju kilona försvinna?
    tackar tackar, ja tiden före bröllopet bara rann iväg.. Minns när vi började planera före jul, då skrev jag upp i en kalender antal dagar kvar till själva bröllopet, det var över 100 dagar vips så stod det 7 dagar och man fick panik! shit, har jag verkligen koll på allt ?:)
    Men det gick bra- kanske mycket för att vi delade på en vinare i kyrkan så man lugnade ner sig lite, var grymt nervös!!!

    Var tar ni maten ifrån?
  • LillemorL

    Vi tar maten från lottaskök! proffsigt gjort och ja, vi är mer än nöjda, hoppas maten smakar lika bra på bröllopsdagen:)

    Hur går det för er andra med planering och dylikt?

  • altervattnet
    LillemorL skrev 2009-04-18 22:28:11 följande:
    Vi tar maten från lottaskök! proffsigt gjort och ja, vi är mer än nöjda, hoppas maten smakar lika bra på bröllopsdagen:)Hur går det för er andra med planering och dylikt?
    Lottaskök sägs ju ha jävligt bra mat ! har själv aldrig käkat deras mat. :) Var ska ni ha festen ?
  • LillemorL

    Ja den var verkligen super! har ätit från dem en gång tidigare då min morbror fyllde 40, och det var helt fantastiskt! vi ska ha festen i rutviks bygdegård! var hade ni er fest?

  • altervattnet
    LillemorL skrev 2009-04-19 11:12:07 följande:
    Ja den var verkligen super! har ätit från dem en gång tidigare då min morbror fyllde 40, och det var helt fantastiskt! vi ska ha festen i rutviks bygdegård! var hade ni er fest?
    aaa i Rutvik, där har jag jobbat på ett bröllop :)
    Min sambo är officer på I19 så vi var i deras kanslimäss - kungligt värre :)
  • altervattnet
    LillemorL skrev 2009-04-19 11:12:07 följande:
    Ja den var verkligen super! har ätit från dem en gång tidigare då min morbror fyllde 40, och det var helt fantastiskt! vi ska ha festen i rutviks bygdegård! var hade ni er fest?
    Var inne på din sida och snokade- ni ska ju också gifta er i råneå kyrka !!! Härligt! Den är så vacker den kyrkan- någon av er från råneå?
    Har ni någon som ska sjunga ?
Svar på tråden Luleåtråden del 3