• Jojjo82

    Jag lånar ut...

    Jag har nu varit på Ikea och handlat på mig snuskigt mycket prylar inför bröllopet och jag kom att tänka på att detta nog bara kommer att användas en gång om jag inte hittar någon som vill låna grejerna till sitt bröllop! Tänkte därför starta en tråd för gratis uthyrning av använda men ej förbrukade bröllopsgrejer.
    Så detta är vad jag har som vem som helst här inne får låna gratis mot att ni själva hämtar och lämnar tillbaka grejerna:

    Hämtas i Örnsköldsvik:

    78 champagneglas
    35 beiga tallrikar
    14 vita lakan
    36 värmeljushållare

    Så, nu är det ER tur att värna om era medbrudars ekonomi och miljön!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-18 13:37
    Jag reserverar mig för eventuella förluster av grejerna, då vi tänkte ha ett sjujäkla party!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-26 20:05
    Vad underbara ni är tjejer! Vilket gehör för tråden Hoppas att ni fortsätter lägga ut era bröllopsgrejer för utlåning! KRAM!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-22 09:09
    www.delarmedmig.se

  • Svar på tråden Jag lånar ut...
  • giz83

    tack för tipset...=)
    ska kopmma ihåg det...=)
    sen tycker jag att det vita är finare...och så kan man sätta grönska i pelarna...=)
    det var min idé för jag vill ha mycket grönska när vi gifter oss.

  • TesshjärtaFred

    Jag kommer att ha massa grejer att låna ut efter den 5 september, nu är det dock svårt att säga vad.

    Undrar om någon har:
    Vita linneservetter
    Gröna och vita glasstenar att duka med
    Cylindervaser (typ såna som finns på IKEA eller MIO)
    Enkelt diadem/tiara.

    Jag bor i Sthlm, gifter mig vid Flen och har föräldrar i Nyköping. Bröllopsdatum 5 september.

  • aalexandra

    Inte för att på något vis stressa men ni som var sugna på att göra en hemsida av denna plan, hur går det för er?
    Jag väntar med förtjusning på resultatet..

  • Svanboet

    Sitter som på nålar och väntar på nästa community... min m2b kommer bli överlycklig om vi kan låna ihop till en del och på så sätt hålla nere kostnaden för festmaterialet.

  • F A M E

    Någon som har knoppa lakan att låna ut efter sitt bröllop. Bor strax utan för Uppsala.

  • F A M E

    Själv så har jag ca 100st iris "ikea" servetter att låna ut efter vårat bröllop.

    Håller på med allting i dekorationsväg just nu.

    Letar även efter linnedukar, eller nätsidor där man kan få tag i till bra pris.

  • lillabruden
    giz83 skrev 2009-04-14 08:38:10 följande:
    tack för tipset...=)ska kopmma ihåg det...=)sen tycker jag att det vita är finare...och så kan man sätta grönska i pelarna...=)det var min idé för jag vill ha mycket grönska när vi gifter oss.
    så bra!! ska genast kika på rusta!!!!
    Vi gifter oss i en park som står i full blom på vår dag, om det inte regnar ska vi inte ha pavaljongerna förutom till över maten...men man måste ju vara beredd :-/

    Jysk hade rea på dem förra veckan men typiskt missade jag rean....nu kostar den 250kr/st men efter att ha letat på nätet är det bra mycket dyrare att hyra än att köpa där!!!!! otroligt.....!
  • Jojjo82

    Hej alla lånsugna!
    Nu har jag gjort ett utkast till hur utlåningssidan skulle kunna se ut. Den ligger på www.delarmedmig.se

    Tyvärr har jag inte fått databasen att fungera än, så det går än så länge inte att göra någonting på sidan förutom att klicka runt bland menyerna :-P Jag jobbar för fullt med att kopplingen skall fungera så att ni snart skall kunna låna grejer av varandra!

    Tänkte att jag lägger ut sidan även fast den inte är färdig än, så att ni kan få tycka till om den och ge kommentarer. Ni kan inboxa mig om ni har kommentarer och förslag på hur sidan skulle kunna användas.

    OBSERVERA ATT DET INTE GÅR ATT REGISTRERA SIG, LOGGA IN ELLER ANVÄNDA SÖKFUNKTIONERNA ÄN!

  • MulleNuh

    wow! Va bra jobbat av dig!!
    Superfint ju!


    Jojjo82 skrev 2009-04-16 20:37:18 följande:
    Hej alla lånsugna!Nu har jag gjort ett utkast till hur utlåningssidan skulle kunna se ut. Den ligger på www.delarmedmig.seTyvärr har jag inte fått databasen att fungera än, så det går än så länge inte att göra någonting på sidan förutom att klicka runt bland menyerna :-P Jag jobbar för fullt med att kopplingen skall fungera så att ni snart skall kunna låna grejer av varandra!Tänkte att jag lägger ut sidan även fast den inte är färdig än, så att ni kan få tycka till om den och ge kommentarer. Ni kan inboxa mig om ni har kommentarer och förslag på hur sidan skulle kunna användas.OBSERVERA ATT DET INTE GÅR ATT REGISTRERA SIG, LOGGA IN ELLER ANVÄNDA SÖKFUNKTIONERNA ÄN!
  • Tindragull

    Sidan blir ju kanonbra!!! Slängde in den i favoriter direkt!

Svar på tråden Jag lånar ut...