• sarahkka76

    Bröllop 2010 nr 6

    Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

    Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

    Bridezillas, here we go!

    Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

  • Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • cire

    Hej!

    Jag hoppar in, hoppas det är ok. Vi har bestämt att gifta oss den 4 sep 2010!! Det är bestämt alldeles nyligen så vi har inte kommit så långt i planeringen. Dessutom har vi ett husbygge att jobba med under 2009.

  • chenda86

    Jag bara måste berätta om min morgon! Den har vart hemsk!

    Jo först hade jag glömt att ställa klockan.
    Sen när det var dags och duscha, jag klev in i duschen så halkade jag.
    Sen när jag väl kom på benen å började duscha så ringde telefonen, då blev ja svinrädd å höll på att halka igen, men klarade mig. Svarade i tele, det var festvåningen som ville ändra tid för titt. Så det var tur att jag svarade för dom har sökt mig innan. Sen gick jag in i duschen igen å började att skölja av balsam... DÅ går brandlarmshelvetet igång!!! Tror ni inte att jag är på väg att halka då?! Klarar mig då med... springer ut ur duschen... helt nude... (en synd för gudarna) helt panikslagen... Hunden är orolig, den låter ju inte lite den där. Får tag i en stol så att jag kan nå skiten.... Sliter loss den från mojängen den sitter på... den tjuter... Får jag loss batteriet?? NÄÄÄ.... de där larmen tjuter inte lite heller... Till slut får jag av den... då är jag nästan gråtfärdig... FY F*N! Nu sitter jag i soffan å varvar ner... PUH!

  • makupala

    verkligen ingen bra start på din dag.. hoppas resten av din dag blir bättre..


    chenda86 skrev 2009-03-24 10:23:46 följande:
    Jag bara måste berätta om min morgon! Den har vart hemsk!Jo först hade jag glömt att ställa klockan.Sen när det var dags och duscha, jag klev in i duschen så halkade jag.Sen när jag väl kom på benen å började duscha så ringde telefonen, då blev ja svinrädd å höll på att halka igen, men klarade mig. Svarade i tele, det var festvåningen som ville ändra tid för titt. Så det var tur att jag svarade för dom har sökt mig innan. Sen gick jag in i duschen igen å började att skölja av balsam... DÅ går brandlarmshelvetet igång!!! Tror ni inte att jag är på väg att halka då?! Klarar mig då med... springer ut ur duschen... helt nude... (en synd för gudarna) helt panikslagen... Hunden är orolig, den låter ju inte lite den där. Får tag i en stol så att jag kan nå skiten.... Sliter loss den från mojängen den sitter på... den tjuter... Får jag loss batteriet?? NÄÄÄ.... de där larmen tjuter inte lite heller... Till slut får jag av den... då är jag nästan gråtfärdig... FY F*N! Nu sitter jag i soffan å varvar ner... PUH!
  • FruHögstadius

    tjoho flickor...
    jobbig morgon där chenda86, hoppas det känns bättre nu.

    kom nyss hem och upptäckte till min stora glödje att jag fått några rabattkuponger från ellos hem, halva priset på valfrivara, det betyder att jag kommer att betala 450:- för mina två tärnklänningar istället för 600:- om jag beställer före den 23 april.. hihihi , blir nog att slänga iväg en order om ett par dagar.,.

  • FruHögstadius

    är det någon här som har testat en silikonbh?
    ungefär en sådan här?

    www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=129970&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

    funderar på att ha den underklänningen, har ingen stor byst och då verkar den ju sitta bra..men vill höra från några jag litar på

  • Krystal

    M2b har tidigare sagt att han inte skulle vilja bjuda sina vänner ut till Orust, utan hellst då till Göteborg om bröllopet skulle vara på västkusten.
    Var lite sur på han ett tag för det för vad är det för fel på vackra Orust?? Han lät så dissande
    Men...nu igår så frågade man mig om hur det ser ut med övernattningsplatser i närheten. Det var nog efter att han sagt till sin kompis att vi planarar att gifta oss nästa år som denne hade sagt "Men då kommer vi allihopa" (= hela familjen på fem pers) som han kom på andra tankar
    Och när jag sa att det finns ju ett vandrarhem, ett mindre hotell och en camping som hyr ut stugor bara på den lilla ön jag bor på så lät han mer intreserad än vad han gjorde för något år sedan.

  • FruHögstadius

    Har ni några tips på vad jag ska ge gubben i födelsedagspresent?
    jag har ingen aning, det står helt still i huvudet, känns som om han har fått allt. Kläder, smycken, bio och resturangbesök, massor med saker,.

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6