• sarahkka76

    Bröllop 2010 nr 6

    Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

    Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

    Bridezillas, here we go!

    Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

  • Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • Steven och Johanna

    Är det någon som har bra tips på billig festlokal strax utanför Stockholm? Är så dyrt i innerstaden ju...

  • workoutgirl

    Steven och Johanna skrev 2009-03-22 22:34:32 följande:


    Är det någon som har bra tips på billig festlokal strax utanför Stockholm? Är så dyrt i innerstaden ju...
    Det beror ju på vilken del av stockholm ni hade tänkt er.Men kolla på eventstore.se och sök på festlokal så finns det hur många som helst.
  • Fenixx

    imorgon åker jag bort och hälsar på några vänner i några dagar så får se om jag får abstinens när jag inte kan komma in här.

    ha det gott tjejer.

  • sindri

    vi kommer också ha barnfri fest.vi har turen att de är en tjej som jag känner som har erbjudigt sig att passa våra barn hur gullit som helst.

  • FruHögstadius

    okej, ska kolla vad gubben tycker, de med jättesmå barn kanske lämnar de hemma eller så åker de hem efter själva middagen..
    vi har ju inga egna barn, så vi behöver ju inte fixa barnvakt, men de flesta av barnen som vi har bjudit är ju ganska stora, och sköter väl sig själva, men ja, vi får se, barnen kommer iallafall vara bjudna sen får vi se hur många som kommer med.

  • makupala

    då vi själva har en son som kommer att vara 2,5 år när vi gifter oss, kommer vi ha en barn-vänlig fest.. känns bäst för oss så..

  • Smilla1983

    Ah, nu har jag börjar hitta saker till bröllopet! Tror det var fler som hade pratat om de där ljuslyktorna i olika färger från IKEA. De ska vi inhandla är det tänkt. :) Blev även inspirerad igår av stolarna de hade med sidenband runt.. så ska vi ha är tänkt. Fast med olika nyanser av lila och lite svart..

  • FruHögstadius

    jag funderar på att "bara" knyta en vit alt. orange rosett i bak på varje stol, kanske varannan färg och stol eller en färg vid varje bord?

    har inhandlat små ljuskoppar till borden som vi ska ha.
    annars har itne mycket inhanlats här, blir väl kanske någon inhandling runt sommaren

  • JL2b

    FruHögstadius: Vart ska ni få tag i tyg till det? Ska det vara siden eller vanligt tyg? Hur mycket tror du att det skulle kosta? Jag är själv väldigt sugen på nått sånt nämligen!

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6