• sarahkka76

    Alternativa bröllop 3

    Då var det dax för en ny tråd

    Så här lyder presentationen av denna tråd:
    För oss som haft eller ska ha ett alternativt bröllop som kanske skiljer sig från "det mer klassiska"

    Ska du ha helgrön klänning, 50-tals bröllop eller vara omringad av riddare på din bröllopsdag...

    ja allt lite annorlunda.

    kanske kommit några nya med?

    tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-12/m3070810.htm

    www.brollopstorget.se/Forum-1-73/m3185399.html

  • Svar på tråden Alternativa bröllop 3
  • mysifer

    nej det känns ganska klockrent. men jag har ju inte riktigt planerat helt själv heller. har fått ganska mycket hjälp att reda i tankarna när vi varit veliga med hur vi ska göra med allt.


    Fenixx skrev 2009-05-14 12:54:09 följande:
    knappt att jag hade kunnat planera det bättre själv mysifer, låter underbart.
  • Fjosok

    Tittar in och hälsar, sitter och pysslar med lite "alternativklänningar" just nu. Dvs klassiska vita puffiga prylar, så ovanliga idag att dom nästan är unika

    Läser igenom om era bröllopsplaner, spännande. Alltid kul med nya idéer och tankar runt bröllop!!

  • Fenixx

    ja man ska verkligen se till att få sin personliga prägel på sitt bröllop. även om det är att ha en röd puff-klänning, i cowboyhatt eller i en prinsessklänning med rosa rosor. så länge man själv känner att det är som man vill ha det.

  • Fjosok

    Det roliga är ju att så många här på sajten verkar tro att deras bröllop är unika trots att dom är 100% mainstream.

    Inget ont i det men ändå ... det är småkul :)

  • Fenixx
    Fjosok skrev 2009-05-21 23:03:24 följande:
    Det roliga är ju att så många här på sajten verkar tro att deras bröllop är unika trots att dom är 100% mainstream.Inget ont i det men ändå ... det är småkul :)
  • Fjosok

    UNgefär som att ge sina barn dom mest unika namnen som finns för att visa hur unika dom är.

    Det smartaste du kan göra för unikt bröllop idag

    1. Puffklänning
    2. Frack
    3. Droppbukett
    4. Håruppsättning modell askungen
    5. Fest med sittning MED barn och MED spex
    6. Limousin
    7. Resonera inte "less is more"

    Typ. Gör du detta i kombination med döper dina barn till Linda, Johan och Anders är man TOTALUNIK idag

    (okej, detta ska läsas med humor, men lite ligger det nog i det iaf ...)

  • SweetSun

    oj nu var det längesen jag var här, men kul att se att så många väljer "sin väg" när det gäller bröllopet!
    Nu är jag gift och har några bilder i galleriet, väntar på fotografens bilder fortfarande.

    Lycka till mysifer, fästningen är underbar, vi fick många fina bilder där!

  • Fenixx

    Sweetsun>> ni var jättefina. kan bara tänka mig hur fina bilder det blir vid fästningen, är så läckert där.

  • SweetSun

    tack fenixx, ja det ska bli så kul att se alla bilderna! Vi har ju tagit en del klassiska bilder med våran bil också, tex puss i baksätet
    Sen en massa fina i parken utanför fästningen och inne såklart.

  • mysifer
    SweetSun skrev 2009-05-22 10:11:19 följande:
    oj nu var det längesen jag var här, men kul att se att så många väljer "sin väg" när det gäller bröllopet!Nu är jag gift och har några bilder i galleriet, väntar på fotografens bilder fortfarande.Lycka till mysifer, fästningen är underbar, vi fick många fina bilder där!
    så fina ni var SweetSun!

    tror minsann att det var dig jag såg när vi var och spanade vid fästningen i lördags
Svar på tråden Alternativa bröllop 3