• Tindragull

    Några från Halmstad?

    Några från Halmstad med omnejd som planerar bröllop?
    Själv är jag från Oskarström och gifter mig den 9:e maj.

  • Svar på tråden Några från Halmstad?
  • Tindragull

    Aha! Får nog kika i affären nästa gång jag handlar!


    Myrtos skrev 2009-04-12 18:10:25 följande:
    Tindragull- jag tänkte köpa vit chocklad tror att det är fazer eller ngt annat känt märke.. på den står det recept som jag har provat tidigare å det har funkat jättebra! supergoda å lätta att göra!
  • Alinn

    Tindragull-
    Jättefin klänning och kör på korsetten! Tyckte det såg bra ut. Ska själv ha korsett och vet vad du menar med att det kan bli lite som "hänger över"... men det brukar gå att trycka ner lite! ;)

    Myrtos- blir inte tryfflarna kladdiga? Har funderat på att göra egna med. Men kanske blir "aladdin-hjärtan" eller några andra praliner...

  • Tindragull

    Alinn: Japp, jag kommer köra med korsett! Det blir så mycket finare!

    Myrtos: Kollade på en fazer vit choklad idag och där var ett recept. Vita chokladen, grädde och florsocker. Är det det receptet du menar? Funderar på att göra såna kanske. Det lät lagom lätt...

    Sen såg jag att de hade öppnat en liten chokladbutik på eurostop. Kikade bara in snabbt, men det såg trevligt ut.

  • Myrtos

    Tindragull å Alinn: det är det receptet jag menade.. de kan bli lite kladdiga så jag kan rekommendera att ta i mer florsocker så blir de hårdare.. de är så goda! gjorde dem i julas å de blev en favorit!

  • yatzy86

    Idag var vi inne kickade lite på Hanna Morris. Härligt :D Känns mer och mer verkligt nu ju :) Kommer väl kännas ännu mera när vi ska dit om några veckor och börja prova lite smått =)

  • Hemlig2009

    Detta recept ska jag också kolla, kan ju vara kul att göra något eget som man kanske kombinerar med något köpt.

    Ska också kika in på Eurostop och den nya butiken, tack för tipset!


    Tindragull skrev 2009-04-15 23:48:47 följande:
    Alinn: Japp, jag kommer köra med korsett! Det blir så mycket finare!Myrtos: Kollade på en fazer vit choklad idag och där var ett recept. Vita chokladen, grädde och florsocker. Är det det receptet du menar? Funderar på att göra såna kanske. Det lät lagom lätt...Sen såg jag att de hade öppnat en liten chokladbutik på eurostop. Kikade bara in snabbt, men det såg trevligt ut.
  • Tindragull

    Igår blev jag hippad!!!
    Det började redan tidigt på morgonen. Min syster hade lurat i mig att vi skulle åka och titta på nageldekorationer...
    Hemma hos henne var alla väninnorna. Blev utklädd och fick ögonbindel och så körde vi iväg.
    Det blev arosfortet, laserdome och god lunch. En loppa med olika frågor & uppdrag. Present från var & en där jag fick gissa vem den var ifrån och varför. (presenterna och loppan hängde med under hela dagen)
    Sedan fick jag ögonbindel på igen och vi for iväg. De villade bort mig duktigt genom att köra omvägar och köra rundor i rondeller...
    Vi hamnade hos svägerskan och där blev det bad i tunna, sexparty och god middag.

    En verklig toppenhippa!

    Idag är jag mör i hela kroppen, men jag mår sååå bra!

  • Tindragull

    Ja, det var verkligen en toppendag och jag är så nöjd!

Svar på tråden Några från Halmstad?