• Tindragull

    Några från Halmstad?

    Några från Halmstad med omnejd som planerar bröllop?
    Själv är jag från Oskarström och gifter mig den 9:e maj.

  • Svar på tråden Några från Halmstad?
  • Tindragull

    Ok, då får jag kika där!
    Tack!


    Kallemero79 skrev 2009-04-10 08:58:56 följande:
    Peter Beier (stavningen?) och Skånskan har ju väldigt goda å fina praliner. Båda ligger mitt i Halmstad
  • Hemlig2009

    Jag ska också kika på dem, får se om vi tycker om det finns tillräckligt prisvärda alternativ för att stoppa 5 st i alla askar.


    Tindragull skrev 2009-04-10 10:53:30 följande:
    Ok, då får jag kika där!Tack!
  • Tindragull

    Ah, vi är så snåla att alla andra får hålla till godo med vanligt godis & snacks... Bara vi som får praliner...


    Hemlig2009 skrev 2009-04-10 14:06:05 följande:
    Jag ska också kika på dem, får se om vi tycker om det finns tillräckligt prisvärda alternativ för att stoppa 5 st i alla askar.
  • Tindragull

    Nu måste ni hjälpa mig lite tjejer!
    postar detta i ett par av mina favoritsnack)

    Kolla i mitt galleri! Jag har nu provat min klänning med korsett under. Jag får tyvärr lite som pyser över i ryggen, men midjan och siluetten blir sååå mycket bättre! Jag ska ha en halvuppsättning med lockigt långt hår hängande ner på ryggen. Det kanske täcker det som pyser över en del...
    Hur ska jag göra? Med eller utan korsett? Vid fotografering är det ganska lätt att dölja översvämningen. Det testade jag igår...

  • Myrtos

    Alinn: kul att vi bestämt oss för samma kapellet å hertz. Vi känner oss väldigt nöjda med det valet. du är ju först ut så du måste berätta allt å komma med lite tips å trix!! vad gäller stolarna så kanske även jag "kommer över det" annars så hade jag tänkt prova med lakan från Ikea de kostar 15 kr styck.. tänkte prova när jag kommer ner till halmstad i början av maj! Vi blir 51 stycken med oss inräknade. Lokalen känns faktiskt ganska stor så jag tror att det blir lagom för oss. Hur många skall ni vara?

    Sen har vi bokat hotell för bröllopsnatten, det blev hotell continenal å det känns toppenbra! de hade ju ett bröllopspaket som verkade prisvärt!

    vi tänkte placera ut paket med vita tryfflar i till alla gäster, de är ganska lätta att göra själva å såååå goda.

    glad påsk på er alla - själv får jag äran att jobba nätter hela påsken, Kul!

  • kärleken är evig

    Jag tycker du ska ha med korsett och underkjol!!! Absolut..
    vad har du köpt underkjolen vad fick du ge för den, är det ringar eller tyll? underkjolen gjorde jättemycket!!

  • Tindragull

    Underkjolen beställde jag ihop med klänningen. Den kostade 30 dollar. Det är tre ringar i den.
    Och det gör verkligen jättestor skillnad med den på!

    kärleken är evig skrev 2009-04-11 14:17:01 följande:


    Jag tycker du ska ha med korsett och underkjol!!! Absolut..vad har du köpt underkjolen vad fick du ge för den, är det ringar eller tyll? underkjolen gjorde jättemycket!!
  • Tindragull

    Har du nåt recept på de där tryfflarna?


    Myrtos skrev 2009-04-10 19:21:49 följande:
    vi tänkte placera ut paket med vita tryfflar i till alla gäster, de är ganska lätta att göra själva å såååå goda.
  • Myrtos

    Tindragull- jag tänkte köpa vit chocklad tror att det är fazer eller ngt annat känt märke.. på den står det recept som jag har provat tidigare å det har funkat jättebra! supergoda å lätta att göra!

Svar på tråden Några från Halmstad?