• Tindragull

    Några från Halmstad?

    Några från Halmstad med omnejd som planerar bröllop?
    Själv är jag från Oskarström och gifter mig den 9:e maj.

  • Svar på tråden Några från Halmstad?
  • ninni84r

    haha :)
    klänningen va ju hur fin som hellst!! toppen ju.


    Tindragull skrev 2009-03-24 22:31:11 följande:
    ninni84r: Din rackare!!! Nu har du dragit ner mig i ebay-träsket!!!Köpte 6 gröna engångskameror med vita hjärtan på för typ 200:- med frakt...
  • Tindragull

    Ja, jag är supernöjd med den!
    Varför hittade jag inte ebay förrän nu??? Nu är ju allt "färdigshoppat" ju!


    ninni84r skrev 2009-03-26 18:31:23 följande:
    haha :)klänningen va ju hur fin som hellst!! toppen ju.
  • Alinn

    Har inte "vågat" mig på ebay än, hållt mig till Tradera. Hhhmm, men ska nog fundera på om jag inte behöver något!
    Förresten. Är det någon som vet var man kan få tag på serveringsbrickor med halkskydd? Vi behöver 4st till bröllopet (för champagnen och snaps) men catering-stället hade inga.

  • Tindragull

    Serveringsbrickor med halkskydd???
    Vanliga serveringsbrickor med en fuktad servett i kanske? Då halkar ingenting...

  • Alinn

    Ja, jag funderade på om man bara kunde sätta fast något på brickorna så att glasen ej "hasar" runt. Serveringspersonalen ville ha såna brickor - för att undvika olyckor med omkullvälta glas!

  • Tindragull

    Borde funka med vanliga brickor och så nåt som glasen kan stå på... Såna där halkskydd som man lägger under mattor kanske? Finns ju vanliga vita små som man kanske skulle kunna ha...

    Fast om serveringspersonalen ville ha såna så kanske de vet var man kan få tag på det också?

  • Alinn

    Ja, ska höra om man kan få låna på någon restaurang/bar. Annars får jag nog knåpa ihop något eget. Känns inte som jag går och köper 4st brickor a´ 200kr direkt!

  • Alinn

    Vet någon vad man ska ha för ris i rispåsarna?! Svärmor ska fixa dem imorgon.... Kan man ta vilket ris som helst? Eller är något bättre? Har för mig att jag hört att någon sort är bättre - vill ju inte att m2b ska bli vit på festkläderna!

  • Tindragull

    De risen man köper just för ändamålet är väl de som inte fläckar kläderna har jag för mig.
    Vi ska inte ha ris alls. Jag har köpt såpbubblor som kommer delas ut på kyrktrappen. Jag vill inte ha en massa ris i hår och överallt...

Svar på tråden Några från Halmstad?