• Tindragull

    Några från Halmstad?

    Några från Halmstad med omnejd som planerar bröllop?
    Själv är jag från Oskarström och gifter mig den 9:e maj.

  • Svar på tråden Några från Halmstad?
  • lillalyckan

    ninni84r och Tindragull: Om ni har möjlighet sen hade det varit jättegulligt om ni ville lägga upp bilder på era lokaler, har ju som sagt gott om tid, men kan inte bärga mig med planeringen {#lang_emotions_smile}

  • Suss o Jonas

    Hej Hej....
    Vi är ju några från Halmstad med omnejd...
    Och alla är ju inte negativa till att sänka kostnaderna något.
    Jag har en fundering.

    Skulle man kunna samla ihop oss och hjälpas åt?

    Är vi kanske 5-6 st som kan hjälpas åt på varandras bröllop skulle kostnaderna kunna hållas nere.

    Det jag tänkte var att man hjälptes åt att vara serveringspersonal, städning mm.

    Är det några som skulle vara intreserade?

  • Tindragull

    Det skulle jag gärna ställa upp på!
    Att minska kostnaderna är ju helt toppen! Vi har en rätt tight budget, så allt "gratis" är bra och jag ställer gärna upp och hjälper till med det jag kan göra eller låna ut.

    Suss o Jonas skrev 2009-03-02 10:42:44 följande:


    Hej Hej....Vi är ju några från Halmstad med omnejd...Och alla är ju inte negativa till att sänka kostnaderna något.Jag har en fundering.Skulle man kunna samla ihop oss och hjälpas åt?Är vi kanske 5-6 st som kan hjälpas åt på varandras bröllop skulle kostnaderna kunna hållas nere.Det jag tänkte var att man hjälptes åt att vara serveringspersonal, städning mm.Är det några som skulle vara intreserade?
  • ninni84r

    ska lägga upp dem idag lr imon.


    lillalyckan skrev 2009-03-02 00:06:41 följande:
    ninni84r och Tindragull: Om ni har möjlighet sen hade det varit jättegulligt om ni ville lägga upp bilder på era lokaler, har ju som sagt gott om tid, men kan inte bärga mig med planeringen
    [/citat]

    ja det va ju lite skillnad :)
    Tindragull skrev 2009-03-01 21:05:16 följande:
    [citat]
    Skavböke kostar 700:- så det skiljer en tusenlapp.
  • ninni84r

    (blev ngt skumt där...) ja det va ju skillnad :)


    Tindragull skrev 2009-03-01 21:05:16 följande:
    Skavböke kostar 700:- så det skiljer en tusenlapp.
  • Tindragull

    Igår fick jag kläderna jag beställt till lillsonen! Sååå fina och han ser ju ut som en liten prins i dem!
    Bild finns i mitt galleri för den som är nyfiken...
    Nu bara lääängtar jag till min och dotterns klänningar kommer!

  • Snoddasen

    Åhh..idag har jag provat klänning!Vilken känsla.Hon i butiken var imponerad över hur snabbt jag klädde mig efter att tagit av mig klänningen.Men behöver dock en 38:a, skelettet mitt har tydligen den storleken. =)

  • Snoddasen

    Åhh...vilken liten sötnos! =)


    Tindragull skrev 2009-03-07 17:38:35 följande:
    Igår fick jag kläderna jag beställt till lillsonen! Sååå fina och han ser ju ut som en liten prins i dem!Bild finns i mitt galleri för den som är nyfiken... Nu bara lääängtar jag till min och dotterns klänningar kommer!
Svar på tråden Några från Halmstad?